| کد خبر: 205746 |

نزدیک پرواز بدون هیچ توضیحی پرواز مذکور لغو و بلیت جدید برای ساعت ۱۹ صادر شد.

تین نیوز

یک شهروند از بی‌نظمی، تاخیر و تغییر مداوم پروازهای برخی ایرلاین‌ها انتقاد کرد و گفت: در قرن 21 بهتر نیست کلاه‌ مان را کمی بالاتر بگذاریم؟

به گزارش تین نیوز، این شهروند اظهار کرد: چند روز پیش مادرم از تبریز به تهران برای پرواز ساعت 16 شرکت هواپیمایی... بلیت داشت.

وی افزود: ناگهان نزدیک پرواز بدون هیچ توضیحی پرواز مذکور لغو و بلیت جدید برای ساعت ۱۹ صادر شد.

او گفت: پس از آن عنوان کردند مسافر مورد نظر برای پرواز ساعت ۲۰ به فرودگاه بیاید، بعد گفتند چون ویلچر و آسانسور نداریم، با پرواز ۲۱:۳۰ بروید چون برای آن ساعت ویلچر داریم!

این شهروند تاکید کرد: نتیجه این لغو و تغییر پروازها این شد که مادرم ساعت ۲۳ به تهران رسید، واقعاً این پیرزن هشتاد و چند ساله اگر با اتوبوس به تهران می‌آمد، بهتر نبود؟ اگر مسافری با چنین شرایطی، کس و کاری در تبریز نداشته باشد چه باید بکند؟

به گزارش تین نیوز، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در دی‌ماه سال جاری از مجموع 16 ایرلاین داخلی 5 هزار و 220 پرواز انجام گرفته 2 هزار و 409 پرواز آن یعنی نیمی از پروازها تقریباً با تأخیر انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین