| کد خبر: 191458 |

مدیرعامل ایران‌ایر بیان کرد:

◄ دستاوردهای «هما» 30 سال پس از پرواز ۶۵۵

مدیرعامل و رییس هیات مدیره «هما»گفت: آمریکا تصور می‌کرد که با تحریم صنعت هواپیمایی ایران ما از استفاده از این تکنولوژی بی بهره خواهیم ماند

تین نیوز

مدیرعامل «هما» در مراسم یادبود شهدای پرواز ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما عنوان کرد: صنعت هوانوردی کشور از اوایل انقلاب مورد آماج حملات آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز،  تورج دهقانی زنگنه در ادامه افزود؛ آمریکا در ادامه با هدف قرار دادن پرواز ۶۵۵ این ایرلاین در ۱۲ تیرماه ۶۷ اوج جنایت خود را با به شهادت رساندن ۲۹۰ مسافر این پرواز به کار بست و تاسف‌بارتر اینکه فرمانده این ناو جنگی مدال شجاعت گرفت.

مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه دشمنان ما تصور می‌کردند با تحریم صنعت هوانوردی ما را از استفاده از این تکنولوژی بی‌بهره خواهند کرد، افزود: متخصصان صنعت هوانوردی کشور نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

زنگنه ابرار داشت: جابه‌جا جایی ۳۰ میلیون مسافر، افزایش ناوگان هوایی، تربیت نیروی متخصص و ده‌ها اقدام غرورآفرین از جمله توانمندی‌های کشور در عرصه صنعت هواپیمایی کشور با وجود سنگ‌اندازی دشمنان بود.

رییس هیات مدیره ایران ایر به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت:  آمریکا مانع همکاری هما با شرکای خارجی خود شد اما این شرکت با تمام قدرت در خدمت مسافران خود خواهد بود به طوری که تمامی عملیات پروازی حج امسال توسط این شرکت انجام خواهد گرفت.

او ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم از همه دست‌اندرکاران صنعت هوانوردی کشور قدردانی کنم و از خداوند برای ادامه مسیر این مسولیت خطیر طلب یاری می‌کنم

زنگنه در پایان سخنان خود از موافقت وزیر راه و شهرسازی برای نام‌گذاری فرودگاه بندرعباس به شهدای پرواز ۶۵۵ هما خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.