| کد خبر: 185743 |

◄ جابه‌جایی بیش از 100 هزار مسافر نوروزی توسط شرکت هواپیمایی قشم

پروازهای ویژه نوروز 98 هواپیمایی قشم از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فرودین ماه با انجام 979 پرواز داخلی و خارجی و جابه‌جایی 109 هزار 638 مسافر ادامه داشت.

تین نیوز

پروازهای ویژه نوروز 98 هواپیمایی قشم از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فرودین ماه با انجام 979 پرواز داخلی و خارجی و جابه‌جایی 109 هزار 638 مسافر ادامه داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم، این شرکت در ماه‌های آخر سال با عملیاتی کردن و افزودن سه فروند هواپیما به ناوگان فعال پروازی خود در مجموع با 12 فروند هواپیما تعداد 109 هزار و 638 مسافر را در فرودگاه‌های داخلی و خارجی جابه‌جا کرده است.

پروازهای داخلی هواپیمایی قشم از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و سایر فرودگاه‌های کشور در مجموع، تعداد 569 پرواز منتج به جابه‌جایی 45 هزار و 907 مسافر و همچنین انجام پروازهای بین‌المللی هواپیمایی قشم از فرودگاه امام (ره) و سایر فرودگاه‌های خارجی نیز در مجموع تعداد 410 پرواز با جابه‌جایی 63 هزار و 731 مسافر است.

بنابر این گزارش، این شرکت در ایام نوروز با انجام روزانه حدود 50 پرواز داخلی و خارجی با ناوگان های ملکی خود شامل هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰، ایرباس ۳۲۰ ، فوکر ۱۰۰  و آر-جی در خدمت مسافرین نوروزی بوده است.

به طور میانگین ۷۴.۷۷ ٪ پروازهای شرکت هواپیمایی قشم در مسیرهای داخلی و خارجی ایام نوروز به موقع انجام شده  که با توجه به شرایط جوی و ترافیک فرودگاهی در ایام پر سفر، آمار قابل توجهی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.