| کد خبر: 174813 |

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در نظر دارد تا به منظور ارتقا سطح خدمات‌رسانی در این ناوگان، نسبت به جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات شهروندان و مسافران گرامی اقدام کند.

تین‌نیوز | 

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، چهارشنبه‌های هر هفته با اجرای طرحی با عنوان «گفتگو با مترو» در ایستگاه‌های منتخب مترو، از ساعت 10‌صبح الی 16‌بعدازظهر آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مسافران  است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، این شرکت قصد دارد تا در راستای تکریم بیش‌تر به نظرات شهروندان  پیشنهادات آن‌ها را دریافت و در صورت اجرایی بودن، اقدام نماید.

این طرح چهارشنبه این هفته (18 مهرماه 97)، در دوازده ایستگاه منتخب آغاز به کار می کند تا با بهره‌گیری از پیشنهادات شهروندان، نواقص مرتفع و ایده‌های خلاق شهروندی را در جهت بهبود عملکرد به کار گرفته شوند.

مسافران می‌توانند چهارشنبه‌های هر هفته به میزهای مستقر در ایستگاه‌های تاتر شهر، امام‌خمینی، صادقیه، گلشهر، شادمان، کرج، فرهنگسرا، دروازه دولت، شهید نواب‌صفوی، تجریش، شهرری و شهید بهشتی که پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در آن حضور دارند، مراجعه و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه دهند.

m4

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین