| کد خبر: 212206 |

با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک از شرایط ثبت‌نام خودرو در مقطع کنونی حذف شد.

تین نیوز

با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک از شرایط ثبت‌نام خودرو در مقطع کنونی حذف شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجرات ایران؛ با دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرط اخذ هر گونه چک از مرحله فعلی ثبت‌نام خودرو حذف شد.

پیش از این خودروسازان در شروط اعلامی به متقاضیان در حوزه ثبت‌نام خودروها، شرط اخذ چک صیادی و یا چک متعلق به بستگان درجه یک را مطرح کرده بودند که با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک در این مرحله از ثبت نام ملغی اعلام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام خدا قوت
    کلاه برداري بزرگ در طرح فروش فوق العاده که بايد اصلاح شود در اين طرح بايد اول تعداد کل خودرو هاي قابل واگذاري به تفکيک نوع و مدل مشخص شود بعد از مردم وجه دريافت شود شايد شخص دوست نداشته باشد وارد قرعه کشي شود شايد بخواهد افزايش موجودي دهد و مدلي که احتمال برنده شده در قرعه کشي داشته باشد را انتخاب کند .سایپا 7 مدل فروش دارد که 4 مدل آن وانت هست .باید مشخص باشد که از هر کدام چند خودرو هست و چند نفر برای هر خودرو پول واریز کرده اند تا اگر تعداد افراد زیاد هست مشتری شانس کمی دارد خود شرکت نکند .
    امروز تمامي سايت هاي فروش اينتر نتي داراي افزونه سبد خريد هستن که سايت ايران خودرو و سايپا هم از آن جمله هست و تمام سبد خريد ها داراي آيتم تعداد باقي مانده موجودي انبار هستند که در آن مشخص شده چه تعداد کالا جهت فروش موجود هست و هرچه که مشتري خريد مي کند از تعداد موجودي انبار در صفحه کم مي شود . (بجر سايت هايي که اقدام به دلالي مي کنند و چيزي را که در انبار موجود ندارند مي فروشند ) چرا در مورد تعداد محصولاتي که در فروش فوق العاده فوري هست شرکت ايران خودرو و سايپا شفاف سازي نمي کنند که در هر مرحله از فروش چه تعداد محصول در سبد خريد هست و چه تعداد فروش رفته و چه تعداد از افراد به صورت آنلاين در حال استفاده از سايت هستن شفاف سازي نمي کند ؟؟؟؟

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین