| کد خبر: 220956 |

معاونت حمل و نقل عمومی شهرداری تهران اعلام کرد: ارسال دو پیامک برای رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری، درباره پرداخت هزینه صدور باربرگ مشکل نرم‌افزاری است که بزودی برطرف می‌شود.

تین نیوز

معاونت حمل و نقل عمومی شهرداری تهران اعلام کرد: ارسال دو پیامک برای رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری، درباره پرداخت هزینه صدور باربرگ مشکل نرم‌افزاری است که بزودی برطرف می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ارسال دو پیامک برای رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری، درباره پرداخت هزینه صدور باربرگ مشکل نرم‌افزاری است که بزودی برطرف می‌شود.

در ادامه آمده است: نظر به ابهام ایجاد شده در خصوص ارسال دو بار پیامک به رانندگان درباره صدور باربرگ اعلام می شود؛ «ارسال دو پیامک نشانه پرداخت دو بار هزینه باربرگ نیست و اصلاح این مشکل نرم‌افزاری در سامانه صدور سند حمل بار و کالای تهران (بارانه) در دست اجراست. رانندگان برای اطمینان از عدم کسر وجه اضافه می‌توانند به کیف پول الکترونیک خود در سامانه تهران من مراجعه کرده و با مقایسه تعداد باربرگ صادره و موجودی حساب، از این موضوع مطمئن شوند.»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین