| کد خبر: 171530 |

مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) استقرار میز خدمت در ورودی ساختمان ستادی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران را عاملی برای افزایش کیفیت راهنمایی و هدایت مراجعان عنوان کرد.

تین‌نیوز | 

مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، گفت: در جهت اجرای بخشنامه ریاست محترم جمهوری و مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به‌منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به مراجعان از تاریخ ابلاغ بخشنامه یعنی 97/3/1 شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران اقدام به ایجاد میزخدمت در ورودی ساختمان ستادی شرکت فرودگاه‎ها کرده است تا راهنمایی و هدایت مراجعان باکیفیت بیشتری انجام شود.

به گزارش تین‌نیو ز و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بهمن باقری در مورد ویژگی‎های میزخدمت افزود: تسریع درروند انجام امور مراجعان، جلوگیری از سرگردانی مراجعان در ساختمان ستادی، کاهش زمان انتظار جهت دریافت پاسخ و یا ارائه درخواست از سوی مراجعان که در همین راستا میزخدمت در شرکت فرودگاه‎ها به سامانه اینترنتی یکپارچه «شهراه» (سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی) متصل است که اطلاعات مراجعان در آن ثبت می‎شود و با ارائه کد کاربری و رهگیری و همچنین ارسال پیامک به هریک از آن‌ها امکان پیگیری چگونگی پیشرفت کار آن‌ها و همچنین ثبت و پیگیری شکایت آن‌ها از مسائل مختلف مانند عدم راهنمایی مناسب و برخورد و خدمت‎رسانی نامطلوب کارکنان در واحدهای مختلف قابل ثبت و پیگیری است.

باقری افزود: هم‌چنین در این میز نظرسنجی از مراجعان و دریافت نظرات آن‌ها در مورد نحوه راهنمایی، برخورد و روند انجام امور درخواستی به‌منظور رفع نواقص احتمالی و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به‌صورت مستمر انجام می‎شود.

مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، گفت: درمجموع طرح میزخدمت یکی از طرح‎های مناسب  اجرائی در راستای احقاق حقوق شهروندی و افزایش سطح کیفیت خدمت‎رسانی به مراجعه‎کنندگان است که می‎تواند با کاهش سردرگمی و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به انجام امور باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین