| کد خبر: 205847 |

مدیرعامل شرکت حمل و نقلی رجا:

یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها راضی نگه داشتن مسافران از خدمات ارائه شده به آنها در طول مسیر سیر است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل و نقلی رجا گفت: این شرکت به دنبال تجاری‌سازی است، در این راستا باید اصول مختلفی را رعایت کنیم تا به اصل مهم که همان تجاری‌سازی است برسیم. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد رجبی امروز (یکم اسفندماه) در مراسم تجلیل از ماموران برگزیده قطارها، در خصوص برگزاری این برنامه اظهار کرد: این برنامه جهت سنت هر ساله برای همکارانی که در ایام روز در حال فعالیت هستند برگزار شده است تا از تلاش این همکاران قدرانی شود.

وی در خصوص بخش‌های مختلف رجا بیان کرد: مجموعه فعالیت‌هایی که در بخش ماموران قطار داریم، یکی شرکت نوین صنعت رجا از شرکت های زیرمجموعه رجا است و دو واحد از خود شرکت رجا به نام‌های مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت بر سیر قطارها و دیگری اداره کل اعزام و خدمات راهبری است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقلی رجا در خصوص سانحه اتفاق افتاده در سال گذشته برای قطار زاهدان گفت: یکی از همکارانمان در این حادثه جان خود را از دست داد و تعدادی مصدوم شده‌اند. شرکت رجا تمام تلاش خود را برای بهبود این افراد انجام داده است.

رجبی با تاکید بر لزوم تجاری‌سازی فعالیت‌های این شرکت، خاطرنشان کرد: این شرکت به دنبال تجاری‌سازی است، در این راستا باید اصول مختلفی را رعایت کنیم تا به اصل مهم که همان تجاری سازی است برسیم.

وی افزود: در این راستا یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها راضی نگه داشتن مسافران از خدمات ارائه شده به آنها در طول مسیر سیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین