| کد خبر: 192085 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

◄ بازدید مدیران و معاونان سازمان هواپیمایی از مرکز آموزش آسمان تهران

مدیرعامل مرکز آموزش آسمان تهران عنوان کرد: این مرکز از معتبرترین مراکز آموزش تایپ خلبانی با بهره‌گیری از سیمیلاتور ایرباس ۳۲۰، توانسته است با همیاری شرکت‌های هواپیمایی داخلی، گام مهمی در توسعه دانش هوانوردی بردارد‌.

تین نیوز

مدیرعامل مرکز آموزش آسمان تهران عنوان کرد: این مرکز از معتبرترین مراکز آموزش تایپ خلبانی با بهره‌گیری از سیمیلاتور ایرباس ۳۲۰، توانسته است با همیاری شرکت‌های هواپیمایی داخلی، گام مهمی در توسعه دانش هوانوردی بردارد‌.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش آسمان تهران، با توجه به اهمیت آموزش‌های تخصصی خلبانی در صنعت هوانوردی، مهندس حسنلو، معاون استاندارد سازمان هواپیمایی کشوری، مهندس حقانی، معاون عملیات سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان حسن قاسمی، قائم مقام مدیرعامل و معاون عملیات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و مهندس ایلخانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی تهران ایر از مرکز آموزش هوانوردی توسعه دانش آسمان تهران، بازدید کردند.

خلبان سید محمد ابراهیمی نیک، مدیرعامل این مرکز آموزش هوانوردی با بیان این مطلب افزود: مرکز آموزش آسمان تهران، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزش تایپ خلبانی با بهره‌گیری از سیمیلاتور ایرباس ۳۲۰، در مدت فعالیت خود توانسته است با همیاری شرکت‌های هواپیمایی داخلی، گام مهمی در توسعه دانش هوانوردی بردارد‌.

وی افزود: بازدید معاونان سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین کاپیتان قاسمی از این مرکز در راستای همکاری مشترک با ایرلاین‌ها و همچنین ارائه گزارش به سازمان هواپیمایی کشوری بوده و امیدوارم بتوانیم با حفظ روابط مفید و مؤثر با ایرلاین‌ها و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری، به جایگاه موردنظر در آموزش‌وپرورش خلبان دست یابیم.

333

222

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.