| کد خبر: 180591 |

براساس نظرسنجی از کاربران و تماس‌گیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راه‌های کشور (141)، 80 درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی 141 در آذرماه سال جاری رضایت‌مندی داشتند.

تین‌نیوز | 

براساس نظرسنجی از کاربران و تماس‌گیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راه‌های کشور (141)، 80 درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی 141 در آذرماه سال جاری رضایت‌مندی داشتند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، علی‌اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور بابیان این خبر، اظهار کرد: کل تماس‌های سامانه تلفنی 141 در آذرماه سال‌جاری بالغ‌بر یک‌میلیون و 200 هزار تماس بوده است که 99 هزار و 710 تماس تلفنی مربوط به پخش پاسخگویی اپراتورهای 141، بوده است.

وی افزود: مجموع بازدید کاربران وب‌سایت 141 در آذرماه بالغ‌بر 5 میلیون و 137 هزار مورد و مجموع درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه 141، 573 هزار و 715 درخواست به ثبت رسیده است.

آشوری یادآور شد: بیشترین تماس‌ها با سامانه تلفنی 141 و سهم آن‌ها از کل تماس‌ها در آذرماه مربوط به استان‌های تهران، مازندران و البرز بوده است.

رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تماس‌های سامانه تلفنی 141 به میزان 25 درصد، بخش پاسخگویی سامانه تلفنی 141 به میزان 35 درصد و پیامک ارسالی به سامانه 1000141 به میزان 15 درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین