| کد خبر: 170629 |

◄ تغییر ساعت فعالیت خط پنج مترو کرج از امروز

تغییر ساعت فعالیت خط پنج متروی تهران و حومه از روز امروز شنبه ششم مرداد 97 انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی‌تهران و حومه گفت: خط پنج‌متروی‌تهران و حومه از امروز شنبه ششم مرداد 97 از ساعت 4:45 صبح فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه از شانزدهم تیرماه و با تغییر ساعت کار براساس بخشنامه استانداری تهران، شرکت بهره‌برداری متروی‌تهران و حومه نیز ساعات فعالیت خطوط خود را تغییر داده است افزود: با توجه به این‌که اکنون ساعات ادارات نیم ساعت تغییر کرده و ساعت کاری از 6:30 صبح آغاز می‌شود، ساعت فعالیت خط پنج متروی‌تهران و حومه هم از امروز تغییر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از صبح امروز ششم مرداد 97 اولین قطار خط پنج متروی‌تهران و حومه از سمت گلشهر به تهران، ساعت 4:45 صبح حرکت کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی‌تهران و حومه ادامه داد: فعالیت خطوط یک، دو، سه، چهار و هفت متروی‌تهران همانند روزهای قبل از ساعت پنج صبح آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه سرویس‌دهی خطوط متروی‌تهران و حومه تا ساعت 22:30 ادامه خواهد داشت گفت: برنامه حرکت قطارها با ساعات جدید کاری تطبیق پیداکرده و فاصله اعزام قطار در زمان‌های پرتردد کاهش‌یافته است.

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: این تغییر ساعت به منظور رفاه حال بیشتر کارکنان ادارات تا 19 مردادماه 97 اعمال می‌شود و پس‌ازآن زمان فعالیت متروی‌تهران و حومه به حالت عادی خود بازمی‌گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.