| کد خبر: 174200 |

عطرچیان:

اکنون چندین سال است که مذاکرات پی‌درپی با وزارت نفت از طریق وزارت راه و شهرسازی داریم اما نتیجه‌ای برای بخش حمل‌ونقل بین‌المللی نداشته است.

تین‌نیوز | 

  دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی  در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز نسبت به افزایش هزینه‌های سوخت رانندگان بخش حمل‌ونقل بین‌المللی انتقاد کرد.

محمدجواد عطرچیان به خبرنگار ما گفت: درصورتی‌که قیمت سوخت در جایگاه 600 تومان است به کامیون ایرانی که درواقع بار ایرانی را  صادر می‌کند در بازرگان گازوییل را لیتری 7هزار تومان به‌فروش می‌رسانند.

وی این وضعیت را به خود تحریمی توصیف کرد و گفت: این در حالی است که  کامیون ایرانی می‌تواند اجازه این را داشته باشد که به‌اندازه یک باک استاندار سوخت  با خود حمل کند  و هیچ پول اضافه‌ای را در مرز برای شارژ مجدد گازوییل پرداخت نکند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره‌ای جدی با وزارت نفت برای همکاری با بخش حمل‌ونقل بین‌المللی انجام‌شده است، گفت: اکنون چندین سال است که مذاکرات پی‌درپی با وزارت نفت از طریق وزارت راه و شهرسازی داریم اما نتیجه‌ای برای بخش حمل‌ونقل بین‌المللی نداشته است.

وی توضیح‌داد که وزیر نفت را بارها در جریان مشکل کامیون‌های ایرانی قرار داده‌ایم اما پاسخ روشنی که کمک‌حالی برای وضعیت کامیون‌های ایرانی باشد دریافت نکرده‌ایم.

عطرچیان این را هم گفت که به نظر می‌رسد که تصمیم جدی برای حمایت از ناوگان حمل‌ونقل ایرانی دیده نمی‌شود و تصریح کرد: برای حمایت از ناوگان ملی چه داخلی چه بین‌المللی برنامه مشخصی وجود ندارد و در این میان رانندگان ناوگان حمل و نقل بین‌المللی به معنای واقعی تنها هستند و از آن‌ها هیچ حمایتی نمی شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن 0 0

    با احترام؛

    عدم حمایت دولت و اختصاص ارز دولتی به رانندگان باعث از بین رفتن ترانزیت کشور شده.

    جناب آقای دولت،

    آیا دادن سهمیه گازوئیل به مقدار یک باک استاندارد مانند دولتهای قبلی کار سخت است؟؟

    آیا مجاز بودن رانندگان ترانزیت برای بردن یک باک گازوئیل قصه ایست پرقصه؟؟؟.

    آیا دولت به اندازه یک باک استاندارد گازوئیل حاضر به حمایت از بخش ترانزیت کشور نیست؟؟؟

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین