| کد خبر: 175249 |

باید به موضوع ترافیک و تصادف و تلفات آن به عنوان یک ضرورت توجه شود و به اقدامات ایمنی شتاب بیشتری داد.

تین‌نیوز | 

 همایش یادمان قربانیان سوانح رانندگی خراسان رضوی با حضور خانواده‌های این قربانیان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، این همایش از سوی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های خراسان رضوی، 18 مهرماه و با حضور خانواده­‌های قربانیان حوادث رانندگی و همچنین معلولان سوانح رانندگی، مدیران ایمنی خراسان رضوی و معاون دادستان مشهد و نائب رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برگزار شد.

علیرضا اسماعیلی نایب رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در این همایش گفت: ترافیک و آسیب­‌های امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و بحران‌های روحی و روانی ناشی از تصادفات رانندگی اولویت اول کشور نیست.

بر اساس این گزارش وی با بیان اقداماتی که در سال‌های اخیر و با وجود کاستی‌های موجود و محدودیت‌های اعتباری در سر راه مهندسی در این زمینه انجام شده است؛ اظهار کرد: توجه به ضلع اجرای مقررات در کنار توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی، بهترین گزینه برای پیشگیری از تخلفات، تصادفات و تلفات رانندگی است.

به گفته اسماعیلی این رویکرد می‌تواند در کشورهای توسعه نیافته و در حال توسعه سوانح و تلفات را به حداقل برساند.

نایب رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها خاطرنشان کرد: کشورهای صنعتی و توسعه‌یافته و اروپایی، 70 تا 80 سال زودتر از کشور ما اقدامات پیشگیرانه حوادث ترافیکی را شروع کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، او تاکید کرد: باید به موضوع ترافیک و تصادف و تلفات آن به عنوان یک ضرورت توجه  و به اقدامات ایمنی شتاب بیشتری داده شود تا آن‌جا که همه دستگاه‌ها همه نهادها به این مهم رو آورند.

اسماعیلی همچنین از روحانیون، ائمه جمعه و جماعات،معلمان و دانشگاهیان و در مجموع همه کسانی که تریبون در اختیار دارند، خواست در بسیج اطلاع‌رسانی در مورد سوانح رانندگی فعالانه نقش خود را ایفا کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یوسف منتظری 0 0

    تشکر و قدر دانی از جناب اسماعیلی که بسیار شفاف و روشن به این مشکل بزرگ اشاره فرمودند.

    دست مریزاد

  • ناشناس 0 0

    در اتوبوس ها ، چه درون شهری و چه برون شهری ، سیستم ترمز خودکار باید اجباری باشد!
    همچنین هرگونه تغییر در اتوبوس ها ، مخصوصا اضافه کردن باک اضافی باید ممنوع باشد و اتوبوسی که تغییری ایجاد کرده توقیف شود!

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین