بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

افتتاح ۱۹۵ کیلومتر خط راه آهن در سال ۱۴۰۲​

خیرالله خادمی گفت: سال گذشته ۱۹۵ کیلومتر خط راه آهن در کشور افتتاح شد.

افتتاح ۱۹۵ کیلومتر خط راه آهن در سال ۱۴۰۲​
تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بهره برداری از راه آهن یزد اقلید با اشاره به تاکیدات آیت الله شهید رئیسی بر توسعه خطوط راه آهن گفت: سال گذشته ۱۹۵ کیلومتر خط راه آهن در کشور افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، خیرالله خادمی در آیین بهره برداری از راه آهن یزد اقلید که به عنوان یکی از مهمترین پروژه های ریلی کشور در دوره ریاست جمهوری آیت الله شهید رئیسی به صورت جدی پیگیری و اجرا شد، گفت: توسعه خطوط ارتباطی در کشور در طول دولت سیزدهم به صورت ویژه مورد توجه بود.

خادمی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور فقید آیت الله شهید رئیسی بر توسعه خطوط ریلی کشور افزود: سال گذشته در کشور موفق به بهره برداری از 195 کیلومتر مسیر ریلی شدیم که اقدام بسیار قابل توجهی به حساب می آید.

وی با تاکید بر اینکه برای افتتاح این خطوط بالغ بر 21 هزار میلیارد تومان هزینه شد گفت: علاوه بر آن در حوزه آزادراهی هم اقدامات بسیار شاخصی در سال گذشته و به همت دولت سیزدهم انجام گرفت.

خادمی از افتتاح و بهره برداری 235 کیلومتر خطوط آزادراهی در کشور خبر داد و افزود: این پروژه ها سال گذشته با اعتبار بالغ بر 38 هزار میلیارد تومان بهره برداری شد و در خدمت مردم قرار گرفت.

وی این حجم از افتتاح راه در حوزه آزادراهی را معادل دو برابر متوسط سالانه در کشور دانست و عنوان کرد: همچنین 800 کیلومتر بزرگراه با اعتبار بیش از 25 هزار میلیارد تومان در سال گذشته افتتاح شد.

معاون ویر راه و شهرسازی ادامه داد: سال گذشته با همه تنگناهای مالی سال بی نظیر در توسعه زیرساخت های کشور بود و این روند امسال هم ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.