| کد خبر: 256099 |

پیشتازی یزد در بارگذاری اطلاعات بافت های فرسوده

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفت: شهرداری یزد در این ارتباط بهترین عملکرد را داشته و توانسته است بیشترین اطلاعات و آمار را در این سامانه بارگذاری کند.

تین نیوز

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به راه اندازی سامانه « ستاد ملی بازآفرینی شهری» در راستای سیاست گذاری شرکت و به منظور نوسازی املاک واقع در محدوده های هدف بازآفرینی، گفت: شهرداری یزد در این ارتباط بهترین عملکرد را داشته و توانسته است بیشترین اطلاعات و آمار را در این سامانه بارگذاری کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، سیدعلیرضا حسینی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بازآفرینی شهری با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه «ستاد ملی بازآفرینی شهری» به صورت تخصصی در حوزه جمع آوری اطلاعات املاک در محدوده های هدف بازآفرینی شهری فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهارکرد: هم اکنون این سامانه از طریق  استانداری های سراسر کشور جهت ثبت و درج اطلاعات کامل نوسازی و بازسازی بناهای واقع در بافت‎های فرسوده در اختیار شهرداری های استان های کشور قرار گرفته است.

حسینی با بیان اینکه شهرداری ها موظف‎اند اطلاعات پروانه های ساختمانی در محدوده های بافت فرسوده تحت پوشش خود را در این سامانه ثبت و درج کنند، گفت ‍: اطلاعاتی از قبیل آدرس املاک فرسوده، تعداد واحدهای در حال ساخت، تاریخ صدور پروانه، تصویر پروانه، مقدار زیربنا و میزان پیشرفت ساخت بنا از جمله مواردی است که باید در این سامانه توسط شهرداری ها ثبت شود.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: با استفاده از این سامانه می توان موقعیت بنای فرسوده را در نقشه جانمایی کرد و دقیقا موقعیت املاک در حال نوسازی را در سامانه نمایش داد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه شهرداری های سراسر کشور در حال ثبت اطلاعات خود در این سامانه هستند، گفت: شهرداری یزد در این ارتباط بهترین عملکرد را داشته و توانسته است بیشترین اطلاعات و آمار را در این سامانه بارگذاری کند.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بازآفرینی شهری ایران از شهرداری های سراسر کشور خواست تا با ورود به این سامانه و درج اطلاعات خود، شرکت بازآفرینی شهری ایران را در این نهضت و اقدام ملی یاری دهند.

حسینی افزود: چنانچه شهرداری های سراسر کشور در خصوص درج آمار و اطلاعات مربوط به حوزه بازآفرینی شهری خود در این سامانه اهتمام کامل داشته باشند یقینا می توانیم رصد دقیق و کاملی از وضعیت نوسازی بناهای فرسوده در کل  کشور بدست آوریم.

حسینی اظهارکرد: انجام و استمرار این موضوع باعث خواهد شد تا تصمیم سازان و تصمیم گیران در حوزه بازآفرینی شهری، سیاست گذاری های صحیح تری اتخاذ و اهداف مورد نظر را محقق کنند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.