| کد خبر: 207632 |

تمدید خودکار اعتبار پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل یزد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از تمدید خودکار اعتبار پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر این استان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از تمدید خودکار اعتبار پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، «محمد حاجی صفری» در این رابطه تصریح کرد: اعتبار پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل داخلی و بین المللی کالا و مسافر استان یزد که موعد انقضای پروانه فعالیت آنها در اسفندماه به پایان می رسد تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به صورت غیرحضوری و موقت تمدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: به شرکت های حمل و نقلی که به هر دلیل پروانه فعالیت آنها تا پایان اسفند ماه سالجاری از درجه اعتبار ساقط می‌شوند، مهلت داده می شود که تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ نسبت به رفع نواقص پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: این اقدام از جمله تمهیداتی است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا از طریق کاهش مراجعات حضوری، اندیشیده است.

حاجی صفری در پایان به تمدید غیر حضوری کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای اشاره و خاطرنشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند خویش اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، همچنین بنا بر تصمیم این اداره کل شرکت‌های حمل و نقل مسافربری برون استانی یزد نیز در سایه کرونا تعطیل شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.