| کد خبر: 197568 |

۱۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی شهرستان‌های یزد اختصاص یافت

مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای کمک به امور عمرانی و آبادانی شهرستان‌های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز اختصاص و تامین اعتبار شد.

تین نیوز

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای کمک به امور عمرانی و آبادانی شهرستان‌های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز اختصاص و تامین اعتبار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال به هر نماینده برای مساعدت به توسعه و آبادانی پرداخت شد، اظهار داشت: سهم هر شهرستان‌ در حوزه انتخابیه یادشده ۲۰ میلیارد ریال است. یزد چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

وی افزود: با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت در این مناطق، سهم هر شهرستان با بررسی و مشورت فرمانداران در زمینه‌های مورد نیاز هزینه می‌شود.

 نماینده استان یزد همچنین از موافقت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای ساخت پنج مدرسه ۶ کلاسه و پنج مرکز یا خانه بهداشت خبر داد و گفت: آمادگی ساخت دو مدرسه ۶ کلاسه در بافق برنامه‌ریزی شده است که جایگزین مدرسه‌های فرسوده می‌شود.

نماینده بافق، بهاباد، مهریز، خاتم و ابرکوه در مجلس به پیگیری و درخواست‌ها برای تاسیس مرکز آموزش نیروی انتظامی خبر داد و گفت: با همت و پشتکار مسئولان بافق، با فعالیت مرکز آموزشی یادشده در این شهرستان موافقت و مرحله مکانی‌یابی مرکز انجام شده است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.