| کد خبر: 190414 |

معاون استاندار یزد:

مسکن اولویت اصلی در طرح بازآفرینی شهری یزد است

مسکن در طرح بازآفرینی شهری یزد اولویت اصلی به شمار می‌رود.

تین نیوز

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: مسکن در طرح بازآفرینی شهری یزد اولویت اصلی به شمار می‌رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محسن صادقیان در جلسه مشترک معاونان استانداری، فرمانداران و بخشداران استان یزد با استاندار با اشاره به وجود تعداد زیادی پروژه نیمه تمام در استان یزد اظهار داشت: تلاش ما اولویت‌بندی کردن این پروژه‌ها و تمرکز بر تکمیل و تحویل تعدادی از آنها است که در این راستا ۱۰۰ پروژه در اولویت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل در دستور کار قرار گرفته اند بنابراین هم فرمانداران و هم معاونان عمرانی آنها بر تکمیل این پروژه‌ها تمرکز کنند.

صادقیان خاطرنشان کرد: با فرض اینکه اعتبارات سال ۹۸ نیز مانند سال ۹۷ تخصیص یابد، تا پایان این ماه باید به جمع‌بندی پروژه‌های دارای اولویت برسیم و کار اجرایی را آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برخی پروژه‌ها باید با اعتبارات دولتی، برخی توسط بخش خصوصی و برخی دیگر با مشارکت هر دو اجرایی شود، تصریح کرد: باید به دنبال پروژه‌های مشارکتی باشیم و اولویت را در تکمیل آنها قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تاکید کرد: فرمانداران هرچه سریع‌تر پروژه‌های اولویت‌دار را مشخص کنند و تمرکز و انرژی خود را بر تکمیل آنها بگذارند.

وی، تکمیل ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی به فرعی در سطح محورهای استان، راه آهن یزد شیراز، ایستگاه راه آهن مرکزی و … را از پروژه‌های اولویت‌دار برشمرد و یادآور شد: بحث آب و حفاظت از منابع آب نیز به طور جدی همچنان در دستور کار است.

صادقیان خاطرنشان کرد: بازآفرینی شهری و گردشگری نیز در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و گرچه موفقیت و پیشرفتی در این زمینه نداشتیم اما چارچوب‌های کار مشخص شد و امسال بحث مسکن در حوزه بازآفرینی شهری به عنوان یک اولویت مدنظر قرار دارد.

معاون استاندار یزد تاکید کرد: در حوزه معادن نیز اجرای قانون یک درصد معادن را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی در مورد طرح‌های تفصیلی نیز عنوان کرد: طرح‌های تفضیلی شهرهای هرات، مهریز و ابرکوه تکمیل شده و طرح زارچ و اشکذر نیز در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه بازنگری طرح جامع یزد و میبد را نیز در سال ۹۸ آغاز خواهیم کرد.

به گزارش مهر، در این مراسم اکرم فداکار به طور رسمی با حکم وزیر کشور به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مسعود عظیمی به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.