| کد خبر: 188562 |

◄ بهره برداری پروژه‌های بالای ۷۰ درصد وزارت راه ‌و شهرسازی تا پایان امسال

پروژه‌های بالای ۷۰ درصد وزارت راه ‌و شهرسازی تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.

تین نیوز

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام بالای ۷۰ درصد وزارت راه ‌و شهرسازی تا پایان امسال به‌بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی تاکید ویژه بر اتمام پروژه‌های ناتمام در زمان محدود دارند افزود: برای بحث پروژه‌های جدید دقت نظر داشته باشیم چون در دولت حساسیت دارند که پروژه‌های ناتمام را به اتمام برسانند به شکلی عمل شود که شاهد مشکلات گذشته نباشیم چون زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که برخی از پروژه‌ها ده‌ها سال به آن پرداخته نشود و نیمه تمام رها شوند.

مهران کفاش ادامه داد: ان‌شاءالله با مشارکت بخش خصوصی و مردم بتوانیم پروژه‌ها را خوب تعریف کنیم و از این مسیر، چرخه توسعه را با سرعت بیش‌تر به حرکت در آوریم.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام و بالای ۷۰ درصد را تا پایان سال جاری باید به اتمام برسانیم گفت: چون مردم حق زیادی بر گردن ما دارند و با تمام سختی‌هایی که دارند، صبوری بسیاری در تحمل این مشکلات دارند باید به شکلی عمل کنیم که راضی و خشنود باشند.

کفاش با بیان اینکه فعالیت‌ها در استان یزد هوشمندانه بوده است افزود: در استان یزد کارها به صورت فرسایشی پیش نرفت بلکه بسیار هوشمندانه مدیریت شد که قدردان مدیرکل سابق راه و شهرسازی یزد هستیم.

 وی با اشاره به اینکه شأن حضور همه ما در مناصبی که داریم جز خدمت کردن به مردم نیست گفت: تمام فعالیت‌هایمان باید در جهت خدمت رسانی به مردم باشد نه مانع تراشی برای آنها و اینکه بتوانیم مشکلاتشان را مرتفع سازیم نه اینکه مشکلی برایشان به وجود آوریم.

کفاش با تاکید بر اینکه باید از کارهای زمان‌بر در فعالیت‌هایمان دوری کنیم گفت: چون زمان کم است و چرخه حرکت ما چرخه توسعه است باید سرعت فعالیت‌ها و کارهایمان را افزایش دهیم.

 معاون وزیرراه و شهرسازی با اشاره به شرایط فعلی و تحریم‌های کشور گفت: نیاز به فکر و تعمق بیشتری برای پیشبرد فعالیت‌ها انتظار می‌رود که با مدل‌های مختلف این کارها صورت گیرد و زمانی که به صورت سنتی و تزریق بودجه کار انجام می‌شد، گذشته است و باید به شکل جدید و سرعت بیشتر امور را مدیریت و به پیش ببریم.

 وی عنوان کرد: راه و شهرسازی با مجموعه مختلف مردم سروکار دارد و انتظار داریم که تکریم ارباب رجوع و مردم جز سرلوحه کارها قرار گیرد و همه همکاران در این بخش با مدیرکل جدید راه و شهرسازی همکاری داشته باشند و خیلی علاقه‌مند نیستیم که جزیره‌ای و کارها بدون هماهنگی در استان یزد انجام شود.

 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه انتظار همکاری و همدلی را در استان یزد داریم گفت: در هر استانی که همدلی و همکاری با بخش راه و شهرسازی مشاهده بودیم، مفهوم توسعه را به معنای واقعی آن به عینه دیدیم.

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی گفت: از اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی در یزد انتظار می‌رود که هماهنگی‌های لازم را داشته باشند و با مدیرکل جدید این اداره کل به شکلی عمل کنند که مشکلات را شاهد نباشیم.

 وی در ادامه با اشاره به بارش‌ ها گفت: ابتدای سال ۹۸ با نعمت بارندگی‌های زیاد در کشور شاهد بودیم که علی رغم منفعت و سود فراوان در کشور و ترسالی در بسیاری از مناطق، خساراتی نیز در پی داشت که اشکالاتش به انسان‌ها باز می‌گردد که در طول تاریخ مسیل‌ها و مکان‌هایی که در آن دست درازی صورت گرفت، سبب شد که هزینه‌ای بر کشور تحمیل شود.

 کفاش با بیان اینکه در بحث جانمایی‌ها باید دقت نظر بسیار زیادی صورت گیرد افزود: از کارهای سفارشی و همچنین کارهایی که با فشارهای مختلف پیش می‌رود جلوگیری شود و در استان یزد خواهش داریم که حساسیت‌ها را داشته باشند و مراقبت کنند که اتفاقات ناگواری را شاهد نباشیم.

کفاش گفت: در بحث سیل همکاری تمامی دست اندرکاران راه و شهرسازی در سراسر کشور، کمک رسانی به مردم سیل‌زده و امکاناتی که از سایر استان‌ها به مناطق سیل‌زده آمد قابل تقدیر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.