| کد خبر: 180134 |

◄ یزد استان پیش‌رو در هوشمندسازی جاد‌ ها

براساس گزارش‌های منتشرشده از مرکز مدیریت راه‌های کشور، استان‌های یزد و کرمانشاه در سه‌ماهه منتهی به مردادماه سال جاری، با شش پله صعود دارای بهترین عملکرد در بین استان‌های کشور بوده‌اند.

تین نیوز

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری با اشاره به ارزیابی‌هایی که هرسال توسط مرکز مدیریت راه‌های کشور از ادارات‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سراسر کشور می‌شود، اظهار داشت: در ارزیابی مهرماه سال جاری که توسط آن مرکز انجام شد، استان یزد مفتخر به دریافت رتبه سوم کشوری در بین استان‌های منطقه دو شد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، حامد معتمدی بیان کرد: در این ارزیابی شاخص‌هایی هم‌چون پروژ‌ه‌های ترددشماری، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر پایش شده است.

معتمدی خاطرنشان کرد: هم‌چنین براساس گزارش‌های منتشرشده از مرکز مدیریت راه‌های کشور، استان‌های یزد و کرمانشاه در سه‌ماهه منتهی به مردادماه سال جاری، با شش پله صعود دارای بهترین عملکرد در بین استان‌های کشور بوده‌اند.

 وی افزود: اداره فنی و نظارت معاونت ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد نیز در بحث درآمد ناشی از سرمایه‌گذاری‌ مجتمع‌های بین‌راهی با رشد 144‌درصد، در هشت‌ماهه نخست سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، دارای بیشترین رشد در بین ادارات و واحدهای سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوده که به دستور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، مقرر شد، از این اداره و کارشناسان آن تقدیر به عمل آید.

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: این معاونت در زمینه تعداد مجتمع‌های بهره‌برداری شده با بهره‌برداری از سه مجتمع ولی‌عصر بافق، پارس و باغ ایرانی در اردکان، دارای عملکرد بسیار مطلوب در بین استان‌های کشور در زمینه تعداد مجتمع‌های بهره‌برداری شده در سال 97 بوده است.

این مقام مسئول افزود: در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی که هرساله توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام می‌شود، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان موفق به کسب امتیاز کامل در هر دو شاخص تخصصی هوشمندسازی جاده‌ها و سرمایه‌گذاری مجتمع‌ها در عملکرد سال 1396 شد که با اقدامات انجام‌شده امسال نیز این امتیاز تکرار خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.