| کد خبر: 163188 |

◄ تمهیدات جاده ای یزد برای استقبال از گردشگران

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تصریح کرد: نقاط پرخطر جاده‌های استان با همکاری پلیس‌راهور شناسایی‌شده است و همچنین تابلو‌ها و علائم جاده‌ای به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی سفر‌های نوروزی آماده‌سازی شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تصریح کرد:  نقاط پرخطر جاده‌های استان با همکاری پلیس‌راهور شناسایی‌شده است و همچنین تابلو‌ها و علائم جاده‌ای به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی سفر‌های نوروزی آماده‌سازی شده است.

به گزارش تین‌نیوز، نقصان محمدی  گفت: ۲۰ اکیپ امداد خودرو در جاده‌های سطح استان به‌صورت ۲۴ ساعته مستقر هستند و همچنین  خدمات هلال‌احمر نسبت به سال گذشته  افزایش  ۵۰ درصدی داشته است.

او به برنامه‌های کشیک نوروزی اشاره کرد و گفت: در ایام عید  کشیک‌های نوروزی به‌طور مستمر از مجتمع‌های بین‌راهی به‌خصوص مجتمع‌های بین‌راهی مهریز- انار و نائین- یزد بازدید خواهند کرد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی به ، اصلاح وضعیت میدان راه‌آهن  یزد  اشاره کرد و درباره اقدامات صورت گرفته برای نوروز 97 گفت: ایجاد مسیر ویژه گردشگری، استقبال نوروزی در اولین پرواز بعد از سال‌تحویل توسط فرودگاه یزد و سازمان میراث فرهنگی، ساماندهی کمپ‌های گردشگری و آماده‌باش هلال‌احمر و اورژانس از دیگر تمهیدات ستاد سفر استان است که برای میزبانی هرچه بهتر مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌و‌شهرسازی،  او  در ادامه گفت: همچنین چند ایستگاه صلواتی با حضور اکیپ‌های پلیس‌راه استان یزد به‌صورت شبانه‌روزی توسط سازمان راهداری در ۵ نقطه استان مستقر می‌شود که علاوه بر ارائه خدمات اولیه به مسافران می‌تواند مکانی موقتی برای استراحت آن‌ها باشد. 

نقصان محمدی در خصوص  اسکان مسافران نوروزی گفت:  آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها، هتل‌ها، شهرداری‌های استان و دیگر نهاد‌های ذی‌ربط همگی همدل شده‌اند تا کمک کنند اسکان مسافران نوروزی به‌خوبی انجام شود و آن‌ها با خاطره‌ای خوش از یزد خارج شوند.

او با تأکید به رعایت احتیاط در جاده‌ها گفت: ایمن‌سازی راه‌های استان انجام‌شده است و احتیاط رانندگان در جاده‌های می‌تواند باعث کاهش سوانح جاده‌ای در سفرهای نوروزی 97 شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.