| کد خبر: 249070 |

ساخت 395 کیلومتر از راه‌ های گلستان

395 کیلومتر پروژه راهسازی در استان در حال اجرا بوده که از این مقدار 61 کیومتر آن فعال و در دست ساخت است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: 395 کیلومتر پروژه راهسازی در استان در حال اجرا بوده که از این مقدار 61 کیومتر آن فعال و در دست ساخت است.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: این اداره با هدف برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی استان پروژه های راهسازی را در گلستان اجرا می کند.

وی افزود: هم اکنون 6 پروژه راهسازی در محورهای کردکوی - بندرترکمن - آق قل ا- گمیشان، گنبد - آق قلا ، آق قلا - اینچه برون، گنبد - اینچه برون، کلاله - مراوه تپه و رامیان - شاهرود در حال اجرا است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: مجموع این پروژه ها 395 کیلومتر بوده که 61 کیلومتر از آن  با فعالیت 12 کارگاه فعال در حال ساخت است.

 ملک با بیان اینکه پروژه های راهسازی شامل احداث، تعریض، بهسازی و آسفالت محورها می شود، تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت های تمام شده پروژه های راهسازی، اعتباری که پیش از این برای پروژه ها ابلاغ شده جوابگو نیست و این موضوع سرعت اجرا را کاهش داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: در این راستا برای رفع این معضل و تسریع در اجرای پروژه های زیرساختی استان، نیازمند نگاه ویژه ای در حوزه تخصیص اعتبار هستیم.

وی افزود: چنانچه اعتبارات موردنیاز در زمان مقرر به پروژه ها تخصیص یابد، بخش زیادی از آن ها تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: این اداره کل به منظور ایجاد تردد ایمن و رفع نقاط حادثه خیز و دسترسی سریع تر مردم گلستان به نقاط مختلف استان، پروژه های راهسازی را در اولویت قرار داده است.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.