| کد خبر: 207603 |

تردد قایق‌های گردشگری درخلیج گرگان ممنوع شد

دادستان عمومی و انقلاب بندرگز گفت که با هدف جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان، تردد شناورها و قایق‌های گردشگری در محدوده خلیج گرگان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تین نیوز

 دادستان عمومی و انقلاب بندرگز گفت که با هدف جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان، تردد شناورها و قایق‌های گردشگری در محدوده خلیج گرگان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد طالبی چاری اظهار داشت :‌ با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و احتمال حضور گردشگران به بهانه استفاده از گردشگری دریایی و قایقرانی در این شهر با هدف حفظ بهداشت و امنیت جانی مردم دستور قضایی توقف تردد شناورهای گردشگری صادر شد.

وی با اشاره به گسترش شیوع بیماری کرونا افزود: هر چند رعایت مسایل بهداشتی موثر است اما نباید در این برهه حساس زمانی به بهانه ای مختلف سبب جذب مسافر به شهرستان شویم.

در دو شهرستان بندرگز و بندرترکمن در مجموع حدود۵۰ فروند قایق گردشگری مشغول فعالیت هستند.

در تعطیلات نوروز سال گذشته صد هزار نفر از پهنه آبی خلیج گرگان دیدن کردند. 

خلیج گرگان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی دریای خزر و در حوزه شهرستان های بندرترکمن، بندرگز، نوکنده و بهشهر (استان مازندران) قرار دارد.

 دادستان عمومی و انقلاب بندرگز همچنین با اشاره به فعالیت  دستفروشان و خودروهای بارفروش در آستانه شب عید در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به کم توجهی اکثر دست فروش ها به مسائل بهداشتی و احتمال شیوع بیماری کرونا از این طریق، از فعالیت این افراد در شهر جلوگیری شد.

طالبی همچنین از تشدید نظارت ها بر فعالیت های نانوایی های شهرستان خبر داد و گفت : فعالیت نانوایی ها با شدت بیشتر با همکاری اکیپی متشکل از پلیس اطلاعات ، اتاق اصناف و مرکز بهداشت تحت نظر است و با هرگونه تخطی از موارد بهداشتی برخورد قانونی خواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تاکنون ۴۵ نفر در این استان بر اثر شیوع کرونا جان خود را از دست دادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.