| کد خبر: 168305 |

◄ خدمات‌رسانی 40 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان

در طرح راهداری تابستانی امسال 124 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک برای استقبال از مسافران تابستانی استان گیلان آماده‌سازی شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، گفت: در طرح راهداری تابستانی امسال 124 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک برای استقبال از مسافران تابستانی آماده‌سازی شده است.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی با اشاره به اینکه نقاط پرحادثه و حساس جاده‌ای استان به‌صورت شبانه‌روزی توسط 17 دستگاه دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های استان رصد می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌شده جهت اجرای موفق طرح راهداری تابستانی در صورت وقوع شرایط بحرانی آمادگی لازم صورت گرفته باشد.

وی بر هماهنگی دستگاه‌های مرتبط ازجمله اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و پلیس‌راه در اجرای طرح راهداری تابستانی تأکید و اظهار کرد: پیام‌های ایمنی و هشداری توسط پنج تابلوی VMS محورهای پرتردد استان ارائه می‌شود و 36 گشت راهداری نیز در محورهای مواصلاتی نظارت لازم را خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان تجدید و احیاء خط‌کشی راه‌ها در محورهای منتهی به مناطق گردشگری و پرتردد را از مهم‌ترین اقدامات آماده‌سازی جاده‌های استان برای استقبال از مسافران تابستانی برشمرد. 

میقانی بابیان اینکه گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان حضور شبانه‌روزی دارند، تصریح کرد: نقاط پرحادثه در جاده‌های استان با نصب تابلو و علائم ایمنی آشکارسازی شده و تابلوهای مسیر نما و خطر نما و اجرای شیارهای لرزاننده در محورهای مواصلاتی استان نصب‌شده است. 

وی به ساماندهی علائم ایمنی، تنظیف حریم و ورودی شهرها و شستشوی تابلو و گارد ریل‌ها در محورهای اصلی، فرعی و روستایی به طول حدود 3000 کیلومتر در استان گلستان اشاره کرد و افزود: نگهداری و برقراری روشنایی در محورهای مواصلاتی استان و لکه‌گیری، درزگیری و روکش آسفالت در محورهای پرتردد استان را از دیگر اقدامات راهداری اجراشده در جهت افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای است. 

وی ادامه داد: تلفن گویای 141 با بروز رسانی هر چهار ساعت یک‌بار از وضعیت راه‌های استان آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است و همچنین برای ارتباط مستقیم با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با شماره تلفن 01732480019 تماس گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.