| کد خبر: 162315 |

◄ نیاز به ساخت سالانه هزار کیلومتر ریل برای جذب گردشگر

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: برای استفاده از ظرفیت ریلی برای جذب گردشگران خارجی نیاز به ساخت سالانه هزار کیلومتر ریل داریم.

تین نیوز

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مجلس  گفت: برای استفاده از ظرفیت ریلی برای جذب گردشگران خارجی نیاز به ساخت سالانه هزار کیلومتر ریل داریم.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی به لزوم گسترش حمل‌ونقل ریلی اشاره کرد و گفت: گردشگران تمایل زیادی به استفاده از شبکه‌های ریلی دارند تا در هزینه سفرشان صرفه‌جویی کنند اما شبکه ریلی در ایران گسترده نیست.

او به برنامه‌های توسعه ریلی کشور اشاره کرد و گفت: 25 هزار کیلومتر شبکه ریلی تا سال 1404 باید ایجاد شود. این در حالی است که  تا به امروز حدود 11 هزار کیلومتر ریل ایجادشده است .

او درباره هتل‌های کشور که یکی از اساسی‌ترین ابزار جذب گردشگران خارجی است گفت:کیفیت خدمات به مسافران در هتل‌های ایران مطابق با استانداردهای ارائه‌شده به آن‌ها است.

به گزارش تین‌نیوز،  لاهوتی گفت: نکته مهم ارائه خدمات به گردشگران توسط هتل‌ها فقط تعداد ستاره آن‌ها نیست بلکه حفظ ستاره‌ها توسط هتل مهم است.

او در ادامه گفت: ممکن است هتل‌ها پس از ساخت و در مرحله اخذ ستاره از کیفیت خوبی برخوردار باشند و تعداد ستاره‌های مناسب را دریافت کنند. اما پس از مدتی در صورتی نبود نظارت کافی کیفیت خود را از دست دهند.

 لاهوتی تأکید کرد: رتبه‌بندی هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره‌ها می‌تواند راهنمای مناسبی برای گردشگران باشد .

به گزارش خانه ملت، او در ادامه گفت: سرویس‌دهی هتل‌های ایرانی خوب و باکیفیت است و می‌توان ادعا کرد که تفاوت چندانی با هتل‌های کشورهای پیشرفته ندارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.