| کد خبر: 152458 |

ویزا در مرزها صادر نمی‌شود

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه در مرزها به‌هیچ‌وجه ویزا صادر نمی‌شود، از افزایش سرعت صدور روادید در روزهای آتی خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه در مرزها به‌هیچ‌وجه ویزا صادر نمی‌شود، از افزایش سرعت صدور روادید در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش مهر، سردار محسن فتحی زاده در گفت و گویی با اشاره به بازدید از مرزهای مهران و خسروی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و همت همه مسئولان زمینه پذیرایی از زائران اربعین فراهم شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در مرز مهران زیرساخت ها با سرعت بیشتری در حال آماده سازی است، افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی نیز در این مناطق استقرار یافته اند.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه در روزهای آینده به صورت کامل زیرساخت آماده می شود، گفت: در مرزهای شلمچه و چذابه نیز تجهیزات و امکانات لازم برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی فراهم شده و طی روزهای گذشته نیز میزبان زوار و اتباع خارجی بوده اند.

وی با تأکید بر ضرورت تهیه ویزا و گذرنامه از مراکز تعیین شده، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه امکان صدور ویزا در مرزهای چهارگانه وجود نداشته و هموطنان عزیز به امید این موضوع به مرزها مراجعه نکنند.

سردار فتحی زاده که با رادیو اربعین گفتگو می کرد، به برخی ناهماهنگی موجود در روزهای گذشته برای صدور ویزا اشاره کرد و یادآورشد: مسئولان وزارت خارجه و ستاد مرکزی اربعین با پیگیری های خود این مشکل را برطرف کرده اند و از روزهای آینده این روند سرعت می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.