| کد خبر: 196018 |

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

کمبود دوربین های کنترل سرعت

تعداد دوربین های کنترل سرعت در استان کهگیلویه و بویراحمد کافی نیست و باید افزایش و توسعه زیرساختی پایش عملیاتی شود.

تین نیوز

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد دوربین های کنترل سرعت در استان کافی نیست و باید افزایش و توسعه زیرساختی پایش عملیاتی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سردار مهدی انصاری در نشست شورای ترافیک استان، افزود: ارتقای ظرفیت های پایش تصویری  و کنترلی در استان ضروری است.

انصاری با بیان اینکه ۴۳ نقطه حادثه خیز شهری در استان وجود دارد، اظهار کرد: باید نگاه کارشناسی شده و خروجی محور به مصوبات شورای ترافیک برای رفع مشکلات داشته باشیم.

انصاری تاکید بر اینکه طی چند سال اخیر  از بیش از ۹۰ نقطه حادثه خبر  داده می شود که تنها پوشش ۳۰ نقطه عملیاتی شده است، افزود:  در کنار افزایش تعداد خودروها، افزایش سرعت خودروها و تردد ها باید رفع نقاط حادثه خیز رقم بخورد.

انصاری گفت: ‌بیش از ۹۰ درصد حوادث رانندگی استان  به علت خطای انسانی است، اما باید در بخش ۱۰ درصد زیرساختی نیز اقدام اساسی شود.

انصاری نقش فرهنگ سازی در رفع مشکلات و حوادث ترافیکی را ضروری دانست و بیان داشت: باید راهکارهایی برای تبیین فرهنگ ترافیک شهری و برون شهری داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان خواستار توجه اعتباری به حوزه راه و راهور از محل جرایم شد و گفت: همچنین تعداد دوربین های کنترل سرعت باید به تعداد استاندارد رسیده و استان در این بخش ضعیف است.

انصاری به ماده ۱۰۸ ‌قانون برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: تجهیز پلیس از طریق شهرداری ها در این محور دیده شده و باید به آن توجه اساسی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.