| کد خبر: 194671 |

رفع نقاط حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد

۹۵ نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد رفع شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵ نقطه حادثه‌خیز کم‌هزینه زودبازده، امسال در نقاط مختلف این استان رفع شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد نصیری‌راد  اظهار داشت: ۴۵ نقطه از این تعداد از طریق خط‌کشی، اجرای شیار لرزان، روشنایی نقطه ای و اجرای حفاظ میانی (جداکننده پلاستیکی) رفع شدند.

وی افزود: هم‌چنین کار ۵۰ نقطه دیگر به شیوه تعمیر و مرمت و تعویض حفاظ‌کناری، ایمن‌سازی از طریق خاک‌ریزی نقاط پرتگاهی و نصب گاردریل، لکه‌گیری موضعی و دیگر موارد انجام گرفت.

نصیری‌راد بیان کرد: هم اینک رفع هفت نقطه حادثه خیز پرهزینه دیربازده دیگر در سال جاری به جد در دستور کار قرار گرفته و میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۴۰ درصد است. 

وی با اشاره به آخرین وضعیت این هفت نقطه، عنوان کرد: حفاظ میانی در سه نقطه به طول سه کیلومتر و اصلاح نقطه حادثه خیز در چهار نقطه جاده ارتباطی شیراز به بابامیدان( کیلومتر ۳۴ پیچ‌کوشک و تنگ‌کناره) این نقاط انجام شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یک‌هزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است. 

این استان با داشتن کم‌تر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح و حوادث رانندگی است. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.