| کد خبر: 72321 |

سامانه گویای ۱۴۱ راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد آماده پاسخگویی آنی وضعیت محورهای مواصلاتی

تین نیوز | رئیس مركز مدیریت راه های كهگیلویه وبویراحمد گفت: رانندگان و تمام كاربران برای دریافت آخرین وضعیت جاده های استان می توانند با برقراری ارتباط لحظه ای  با  سامانه گویای 141 از آخرین وضعیت محورهای ارتباطی استان اطلاع پیدا كنند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی كهگیلویه وبویراحمد، سپهدارآسابه در حاشیه سركشی وبازدید از محور یاسوج – اقلید گفت : سامانه 141 قابلیت ارائه آخرین وضعیت ترافیكی، محدودیت‌های ترافیكی و مسافت بین راه‌های مواصلاتی ومطلوبترین مسیر ارتباطی را دارد كه كاربران جاده‌ای قادرند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد كیفیت و سطح سرویس دهی خدمات جاده‌ای ؛به این سامانه ارسال كنند.
 
وی گفت: رانندگان و تمام كاربران جاده ای قبل از آغاز هر سفری بهتر است از شرایط ترافیكی و جوی سفر با توجه به اقلیم خاص  وغیره قابل پیش بینی اطلاع حاصل كنند و در صورت نیاز با تماس با سامانه گویای 141 مركز مدیریت راه ها موارد لازم را مطلع شده و ریسك وقوع سوانح و تصادفات را با اطلاع رسانی به موقع كاهش دهند.

وی تصریح كرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیك سفرهای برون شهری و كاهش زمان و هزینه های سفر، سامانه تلفن گویای ۱۴۱ وسامانه پیامكی07433334420 مركز مدیریت راهها آماده ارایه خدمات به همشریان عزیز می باشد.
 
رئیس مركز مدیریت راه ها در ادامه به سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مركز مدیریت راهها اشاره كرد و افزود: این سامانه حاوی اطلاعاتی جامع و به روز از وضعیت راههای كشور است كه می توان به راحتی و تنها با یك تماس تلفنی از آن بهره مند شد.

وی تصریح كرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت www.141.ir از آخرین وضعیت ترافیكی راهها به صورت آنلاین باخبر شوند.

ضمن آن‌كه می‌توانند كد مخابراتی شهر مبدا و مقصد را به شماره پیامك 1000141 ارسال تا تمام اطلاعات مربوط به محور مدنظر را دریافت كنند.

این مسئول تاكید كرد:مركز مدیریت راه‌های با هدف بهینه‌سازی  وبهره‌برداری از راه‌های ارتباطی استان و  حداقل نمودن تاخیرات احتمالی سفر فرد را در جریان ترافیك  موجود جاده‌ای قرار خواهند داد كه این موضوع باعث برنامه ریزی وامنیت دوچندان مسافران در طی طریق خواهد شد.

آسابه شناسایی و مدیریت عملیاتی رفع وقایع جاده ای،سازماندهی كارگاههای جاده‌ای و هدایت مطلوب ترافیك در حوالی كارگاهها،مدیریت گشتهای راهداری،اطلاع رسانی وقایع به كاربران جاده‌ای و دیگر ذینفعان موثر در رفع رخدادها و وقایع جاده‌ای،بهره برداری از سامانه های هوشمند حمل و نقل را از جمله  عمده فعالیت‌های مركز در مدیریت راه‌ها عنوان كرد.

 در پایان رئیس مركز مدیریت راه ها ی استان كهگیلویه وبویراحمد سامانه تلفن 141 مركز مدیریت راهها را هادی مطمئن سفرهای بین شهری خواند و اظهار داشت:اطلاع از وضعیت ترافیكی و جوی،دریافت مسیر و مسافت بین شهری ،زمان مناسب سفر با مبدا و... بخشی از خدمات ارایه شده توسط سامانه جامع اطلاع رسانی تلفن گویای 141 می باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.