| کد خبر: 259129 |

عملیات اجرایی باند دوم محور «ریگان- نرماشیر» به زودی آغاز می شود

آبیار، فرماندار ریگان با اشاره به تامین اعتبار پروژه احداث باند دوم محور «ریگان- نرماشیر» گفت: عملیات اجرایی این محور به زودی آغاز می شود.

تین نیوز

آبیار، فرماندار ریگان با اشاره به تامین اعتبار پروژه احداث باند دوم محور «ریگان- نرماشیر» گفت: عملیات اجرایی این محور به زودی آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، راه مهم ترین ابزار توسعه است و با توجه به اینکه از سمت سیستان و بلوچستان ورودی استان کرمان به شمار می رود و نقش مهمی در ترانزیت کالا و توسعه اقتصادی دارد وضعیت مناسبی در مورد راه ها مشاهده نمی کنیم.

زهرا رحمتی از اهالی ریگان خواستار دو بانده شدن جاده «ریگان- نرماشیر» شد و اظهار کرد: این جاده پرتردد به دلیل مرگ و میر ناشی از تصادفات به جاده مرگ معروف شده است.

وی ادامه داد: جاده «ریگان- نرماشیر» شاهرگ اصلی جاده تراتزیتی «کرمان- چابهار» است. با احداث باند دوم این جاده بخش زیادی از مشکلات مردم ریگان حل می شود.

حسین ریگی هم به بازار گفت: یکی از مطالبات مردم ریگان ما این است که جاده «ریگان- جاسک» هر چه زودتر به سرانجام برسد. چندین سال است که این جاده در دست اقدام است اما کار به کندی پیش می رود.

تامین ۸۷ میلیارد تومان برای باند دوم محور «ریگان- نرماشیر»

مراد آبیار اظهار کرد: عملیات اجرایی باند دوم محور «ریگان- نرماشیر» به زودی آغاز می شود.

وی با اشاره به تامین اعتبار برای احداث این مسیر افزود: ۸۷ میلیارد تومان رقم این اعتبار است.

فرماندار ریگان ادامه داد: کارفرمای این پروژه اداره کل راه و شهرسازی کرمان است و کار از سمت ریگان به طوی شش کیلومتر آغاز خواهد شد.

وی گفت: احداث باند دوم محور «ریگان- نرماشیر» یکی از دغدغه های مهم مردم شهرستا ریگان است چرا که جاده پر مخاطره ای است.

آبیار در خصوص زمان بهره برداری از این محور اظهار کرد: با توجه به اینکه محور گفته شده، بین چهار شهرستان ریگان، گنبکی، فهرج و نرماشیر قرار دارد زمان مشخصی برای پایان آن نمی توان اعلام کرد. این اهتمام وجود دارد که توسط مجموعه شهرستان های شرقی و اداره کل راه و شهرسازی به زودی و با توجه به نیازی که وجود دارد، به بهره برداری برسد.

جاده «ریگان- جاسک» نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی ریگان و شهرستان های شرقی و جنوب استان کرمان دارد؛ کارگاه این پروژه در چند سال گذشته غیر فعال شده بود اما با پی گیری های انجام شده در سفر رئیس جمهور مبلغ ۵۰۰ برای این محور تخصیص اعتبار انجام شد

وی در خصوص جاده «ریگان- جاسک» هم گفت: این جاده نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی ریگان و شهرستان های شرقی و جنوب استان کرمان دارد؛ کارگاه این پروژه در چند سال گذشته غیر فعال شده بود اما با پی گیری های انجام شده در سفر رئیس جمهور مبلغ ۵۰۰ برای این محور تخصیص اعتبار انجام شد.

فرماندار ریگان بیان کرد: کارگاه این پروژه هم این هفته فعال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.