| کد خبر: 203162 |

۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل عزاداران در نظر گرفته شده است

شهردار کرمان گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال عزاداران سردار شهید سلیمانی از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

شهردار کرمان گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال عزاداران سردار شهید سلیمانی از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سید مهران عالم زاده صبح دوشنبه در جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان کرمان با موضوع تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان ضمن تسلیت شهادت سردار دلاور جهان اسلام اظهار کرد: شهرداری کرمان در چند حوزه کارها را به صورت موازی پی گیری می کند.

وی از آغاز مناسب سازی فضای شهری از روز جمعه خبر داد و گفت: این عملیات تا اخر امشب ادامه دارد تا فضای شهری متناسب با مراسم تشییع سرادر شهید سلیمانی شود.

عالم زاده از دستگاه های اداری خواست مشارکت پررنگ تری در زمینه تبلیغاتی محیطی شهر کرمان برای این آیین داشته باشند و گفت: همچنین بحث نظافت شهر کرمان به صورت مستمر در حال انجام است و نیروهای خدماتی محیط گلزار شهدا و مصلی را به صورت ویژه پاکیزه نگه می دارند.

شهردار کرمان از در نظر گرفتن پارکینگ هایی در زمین آستان قدس و زمین ابتدای آرامستان جدید خبر داد و افزود: در خیابان شریعتی هم فضای های خالی برای پارکینگ ساماندهی می شوند.

وی گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل عزاداران از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا در نظر گرفته شده که کم است و در این زمینه از دستگاه های اجرایی می خواهیم امشب اتوبوس هایی که برای اعزام دارند را تحویل شهرداری دهند.

 شهردار کرمان از آمادگی آتش نشانی کرمان خبر داد و گفت: آتش نشانی در همه جا حضور دارد و حضور فیزیکی آنها مشهود خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.