| کد خبر: 188811 |

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تعمیر جاده‌های استان کرمان

۲۰۰ میلیارد تومان برای تعمیر جاده‌های استان کرمان اختصاص می یابد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی راه های آسیب دیده از سیل در استان کرمان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای اداری استان کرمان با انتقاد از اجرایی نشدن برخی تصمیمات گفت: استان کرمان ظرفیت‌های خوبی در حوزه معدن، گردشگری و صنعت دارد و می‌تواند به عنوان استان پایلوت اقتصادی در کشور مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه تغییر نرخ ارز یک فرصت برای صادرات در حوزه زغالسنگ است، افزود: شوک ارزی که در کشور به وجود آمد فرصت‌های خوبی برای ما ایجاد کرد تا بتوانیم در معادن زغالسنگ با تغییر نرخ ارز تولید و صادرات داشتیم. چند هفته قبل اولین محموله صادرات زغالسنگ از استان کرمان ارسال شد و به راحتی می‌توانیم پنج هزار شغل در سال جاری در حوزه زغالسنگ ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس استفاده از معین‌های اقتصادی را لازم دانست و گفت: با منابع مالی محدود دولت، نمی‌توان توسعه را در استان افزایش داد لذا باید از بخش‌های خصوصی و معین‌های اقتصادی در این زمینه استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در خصوص مسدود شدن راه‌های نهبندان به شهداد و مسیر راور به دیهوک گفت: با توجه به جاری شدن سیل در سال جاری در استان کرمان و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته شد، مقرر شد از محل صندوق خسارت ملی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح و ترمیم جاده‌های استان کرمان اختصاص یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.