| کد خبر: 267197 |

باند فرودگاه سیرجان از دوشنبه عملیاتی می‌ شود

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از اتمام پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان خبرداد و گفت: باند این فرودگاه از روز دوشنبه دوم بهمن ماه عملیاتی و آماده خدمت رسانی به مسافران می شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از اتمام پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان خبرداد و گفت: باند این فرودگاه از روز دوشنبه دوم بهمن ماه عملیاتی و آماده خدمت رسانی به مسافران می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ علی جزینی زاده اظهار کرد: از هفتم آبان ماه که باند فرودگاه سیرجان به منظور عملیات بهسازی تعطیل شده بود تا به امروز که این پروژه به اتمام رسیده، دو هزار و ۶۵۰ متر از تاکسی وی و اپرون مورد بهسازی و اجرای آسفالت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه دوم بهمن، سطوح پروازی فرودگاه سیرجان آماده خدمت رسانی به مردم خواهد بود، افزود: درحال حاضر عملیات مارکینگ سطوح پروازی درحال انجام است و در دو روز آینده به اتمام می رسد.

مدیرکل فرودگاه های کرمان درخصوص زمان ازسرگیری پروازهای فرودگاه سیرجان گفت: فرایند صدور مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری درحال انجام است و دفتر ایمنی شرکت فرودگاه ها در حال پیگیری است تا به محض صدور مجوز، پروازهای فرودگاه سیرجان ازسرگرفته شود.

جزینی زاده گفت: تا پیش از عملیات بهسازی باند فرودگاه سیرجان، این فرودگاه ۶ پرواز در هفته به مقصد تهران داشت و پس از این عملیات نیز آماده ازسرگیری پروازهای قبلی و برقراری پروازهای جدید خواهد بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    شمال کرمان است، نه جنوب.