| کد خبر: 261409 |

بخش خصوصی برای راه اندازی پایانه بار در فرودگاه جیرفت ورود کند

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: اگر بخش خصوصی برای بحث احداث ترمینال بار وارد شود آمادگی داریم که ارائه سرویس ها به پروازهای باری در فرودگاه جیرفت را داشته باشیم.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: اگر بخش خصوصی برای بحث احداث ترمینال بار وارد شود آمادگی داریم که ارائه سرویس ها به پروازهای باری در فرودگاه جیرفت را داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، علی جزینی زاده  اعلام آمادگی برای پذیرش پروازهای بیشتر در فرودگاه جیرفت اظهار کرد: با شرکت های متعدد در حال رایزنی هستیم تا برای جنوب استان کرمان با توجه به ظرفیتی که در بحث مسافر و بار دارد، پروازهای را لازم داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه یکی از چالش های محصولات کشاورزی جنوب حمل و نقل آنهاست، افزود: به اتاق بازرگانی و سایر نهادهای مرتبط اعلام آمادگی کرده ایم که پایانه بار می تواند از طریق بخش خصوصی یا دولتی در فرودگاه جیرفت احداث شود.

جزینی زاده ادامه داد: عوامل پروازی و ترمینال جنوب کرمان تا حدودی برای حوزه مسافران آمادگی دارند اما توسعه ترمینال جزو برنامه های کاری ماست. تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز جزو پروژه هایی هستند که در آینده شروع خواهد شد.

وی گفت: اگر بخش خصوصی برای بحث احداث ترمینال بار وارد شود آمادگی داریم که ارائه سرویس ها به پروازهای باری در فرودگاه جیرفت را داشته باشیم.

انجام پروژه های زیرساختی در کنار پروژه های بهسازی

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان با اشاره به انجام پروژه های زیرساختی در کنار پروژه های بهسازی گفت: احداث دیوار حفاظتی فرودگاه جنوب کرمان بعد از گذشت سال ها کلید خورده و در حال انجام است. در رفسنجان هم اجرای دیوار حفاظتی فرودگاه در حال انجام است.

جزینی زاده عنوان کرد: در فرودگاه های سیرجان و بم همزمان توسعه و بهسازی عوامل پروازی در حال انجام است.

وی از انجام عملیات تکمیل دیوار حفاظتی فرودگاه بم خبر داد و افزود: در فرودگاه کرمان هم اصلاح دیوار در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.