| کد خبر: 251366 |

محورهای منوجان-هشتبندی و رودبار-کهنوج در جنوب کرمان مسدود است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در محور منوجان به هشتبندی استان هرمزگان در محدوده تجدانو و محور رودبار- کهنوج در محل آبنمای مظفرآباد به علت طغیان رودخانه فصلی این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در محور منوجان به هشتبندی استان هرمزگان در محدوده تجدانو و محور رودبار- کهنوج در محل آبنمای مظفرآباد به علت طغیان رودخانه فصلی این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی محمودی امروز ۲۸ دی ماه. با اعلام این خبر گفت: در محور منوجان به هشتبندی استان هرمزگان در محدوده تجدانو و محور رودبار- کهنوج در محل آبنمای مظفرآباد بعلت طغیان رودخانه فصلی مسدود این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی از فعال بودن ۸ تیم راهداری در قالب ۸۰ نفر نیروی راهدار در مجموعه راه های جنوب کرمان خبر داد و افزود: تا پایان دیشب با توجه به بارش برف در گردنه های برفگیر، کار عملیات برف روبی در سطح جاده های برفگیر با دستگاه های راهداری انجام شد و هیچ جاده مسدودی نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در برخی از جاده های روستایی جنوب کرمان به علت بارش باران، برخی نقاط دچار آب بردگی شده اند که پس از راه های اصلی و شریانی به همت عوامل راهداری و دستگاه های راهداری، این تخریب ها هم بر طرف خواهد شد.

محمودی پدیده غالب جوی را مه گرفتگی عنوان کرد و افزود: هم اکنون در برخی از جاده های جنوب کرمان با توجه به گزارش گشت های راهداری و دوربین های نظارت تصویری، شاهد پدیده مه و کاهش دید افقی هستیم.

محمودی از رانندگان خواست به علت کاهش دید افقی، جوانب احتیاط را رعایت و از سالم بودن چراغ ها برای ورود به این مناطق اطمینان حاصل کنند.

بر اساس گزارش اداره کل راهداری جنوب کرمان، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان برای پاسخگویی به مردم و رانندگان از وضعیت جوی فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.