| کد خبر: 265515 |

آمادگی ۳۱ راهدارخانه ثابت و سیار در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از آمادگی ۲۶ راهدارخانه ثابت و ۵ راهدارخانه سیار در سطح استان برای اجرای طرح راهداری زمستانه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از آمادگی ۲۶ راهدارخانه ثابت و ۵ راهدارخانه سیار در سطح استان برای اجرای طرح راهداری زمستانه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به فصل بارشها، راهداری خدمت رسانی را در قالب طرح زمستانه با همکاری دستگاه های مختلف در سطح جاده ها انجام می دهد.

وی افزود: طرح راهداری زمستانه امسال نیز از ۱۸ آذرماه جاری شروع شده و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته حسنی، راهداران در قالب طرح های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در محورهای بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را زیرپوشش قرار می دهند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کردستان با بیان اینکه جاده های بین شهری و راههای روستایی کردستان دارای ۱۰۴ گردنه برف گیر است، گفت: در قالب اجرای طرح راهداری زمستانه ۲۴۰ دستگاه ماشین آلات شامل ۹۸ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۹۷ دستگاه نیمه سنگین و ۳۳ دستگاه سبک عملیات برفروبی و روان سازی جاده ها فعالیت خواهند کرد.

 وی افزود: در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به کاربران در سطح جاده های استان از ابتدای سال جاری تاکنون برای نوسازی ناوگان ماشین آلات و آمادگی طرح راهداری زمستانه بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است

 حسنی از خرید یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و ۳ کشنده و ۳ کمرشکن در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۶ راهدارخانه ثابت و ۵ راهدارخانه سیار در سطح استان فعال است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.