| کد خبر: 219540 |

لزوم پایان پروژه‌های جهش تولید استان کردستان تا پایان دولت دوازدهم

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان کردستان از طرح‌های جهش تولید این وزارتخانه بازدید و بر پایان آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم تاکید کرد.

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان کردستان از طرح‌های جهش تولید این وزارتخانه بازدید و بر پایان آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به منظور بررسی عملکرد نحوه اجرای طرح‌های جهش تولید وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه در سفر به استان کردستان از طرح‌های ویژه و اولویت‌دار این استان بازدید کرد.

در این بازدید که معاون وزیر راه و شهرسازی را معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حوزه ریلی و جاده‌ای و سایر مقامات همراهی می‌کردند، ضمن بررسی موارد و مشکلات این طرح‌ها بر پایان و بهره‌برداری از آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم تاکید شد.

در این سفر غفاری از پروژه‌های راه‌آهن سنندج – مریوان به طول ۱۲۲ کیلومتر و ایستگاه‌های در حال احداث آن، بهسازی گردنه صلوات آباد به طول ۲۰ کیلومتر، کنارگذر شرقی سنندج و تقاطع آن، احداث راه اصلی سنندج – مریوان، محور مریوان – مرز باشماق، پایانه مرز رسمی باشماق بازدید و در جریان آخر مراحل پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.  

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.