| کد خبر: 189288 |

◄ بدهی 300 میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران راهسازی در کردستان

در حال حاضر در این شرایط بحرانی، پذیرش مدیریت جرأت می‌خواهد اما در صورت پذیرفتن آن، باید با تمام موجود در راستای احقاق حقوق مردم و خدمتگزاری به مردم گام برداشت.

تین نیوز

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در آئین معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان با اشاره به مشکلات موجود و کمبود اعتبارات در سطح کشور اظهار داشت: در حال حاضر در این شرایط بحرانی، پذیرش مدیریت جرأت می‌خواهد اما در صورت پذیرفتن آن، باید با تمام موجود در راستای احقاق حقوق مردم و خدمتگزاری به مردم گام برداشت.

به گزارش تین‌نیوز، سیداحسن علوی افزود: خیانت در خاک پاک کردستان عواقب بدی را در پی دارد و باید مدیران استان از بین افراد با انگیزه و با تمرکز بر شایسته‌سالاری، انتخاب شوند تا بتوانند موفق عمل کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اذعان کرد: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی 20 هزار میلیارد تومان بدهکار است و بودجه امسال این وزارتخانه 50 درصد مطالبات را پوشش نمی‌دهد.

وی بر ضرورت تأمین منابع اعتباری لازم برای پرداخت مطالبات و بهبود شاخص‌های حوزه راه استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 300 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و یکهزار و 500 میلیارد تومان برای ادامه پروژه‌‌های این حوزه نیازمند است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس تصریح کرد: باید اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر،توجه جدی به مدیریت پیشگیرانه برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، جلوگیری از تغییر کاربری فضاهای سبز، پیگیری جدی برای تامین منابع اعتباری و پرداخت مطالبات پیمانکاران راه و شهرسازی و جذب سرمایه‌گذار خارجی جزو اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.