| کد خبر: 163338 |

حوادث شب نوروز در کردستان ۷۱ زخمی مصدوم برجایی گذاشتض

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به دلیل حوادق شب نوروز در این استان ۷۱ نفر مصدوم و به مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان مراجعه کردند.

تین نیوز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به دلیل حوادق شب نوروز در این استان ۷۱ نفر مصدوم و به مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان مراجعه کردند.

به گزارش تین‌نیوز، هومن قصری بیان کرد: علیرغم تمامی هشدارهای صورت گرفته و اطلاع رسانی مناسبی که از سوی رسانه های جمعی انجام شده بود، ولی بار دیگر حوادث شب نوروز در استان کردستان ۷۱ مصدوم بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: با آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی همانند چهارشنبه آخر سال، در شب نوروز نیز بار دیگر آتش بازی مردم باعث بروز مصدومت های مختلفی شد و به همین دلیل طی شب گذشته ۷۱ نفر مصدوم و به مراکز درمانی در سطح استان کردستان مراجعه کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: شهرستان سنندج با ۲۱ مورد بیشترین میزان آسیب دیدگی ناشی از حوادث شب نوروز را داشت و شهرستان مریوان نیز ۱۷ مورد مصدومیت داشت.

وی گفت: شهرستان بانه با شش مورد، سقز ۱۳ مورد، کامیاران چهار مورد، قروه یک مورد، بیجار دو مورد،سروآباد سه مورد و دهگلان چهار مورد دیگر موارد آسیب دیدگی حوادث شب نوروز در استان کردستان به شمار می رود.

قصری عنوان کرد: خوشبختانه شمار زیادی از این افراد سرپایی درمان شده و چندین مورد نیز به دلیل شدت آسیب دیدگی ها در مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان بستری شده اند.

در استان کردستان هم چهارشنبه آخر سال و هم شب نوروز مردم اقدام به روشت کردن آتش کرده و متاسفانه به دلیل استفاده بی رویه از مواد منفجره افراد زیادی دچار آسیب دیدگی می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.