| کد خبر: 261106 |

پروژه های بازآفرینی شهرکرد در انتظار تصویب اعتبار شرکت بازآفرینی کشور

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: اعتبار پروژه های بازآفرینی شهرکرد به شرکت بازآفرینی کشور ارسال شده و در انتظار تصویب است.

تین نیوز

مجید احمدی درباره عملیات اجرایی پروژه های بازآفرینی فضای شهری در شهرکرد، اظهار کرد: بر اساس ماده ۲ آئین نامه اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری، طرح ها و برنامه های بازآفرینی شهری پایدار در مقیاس محلات هدف، چهار مأموریت اصلی شامل ارتقای کیفی فضاهای عمومی و زیرساخت های محلات، توسعه و تجهیز خدمات روبنایی، بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی مسکن و توان افزایی اجتماعی، اقتصادی و نهادی ساکنان محله را مورد توجه قرار می دهد.

 

وی افزود: در راستای اجرای این آئین نامه، پروژه های بازآفرینی شهرکرد توسط شهرداری تهیه شد و پس از تأیید ستادهای بازآفرینی در شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری تصویب و پس از آن به راه و شهرسازی نیز ارسال شد، سپس این اداره کل آن را به شرکت بازآفرینی تحویل داده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: شرکت بازآفرینی کشور باید با حضور رئیس جمهور جلسه ای برگزار کند که پس از تصویب پروژه های پیش بینی شده است، اعتبارات بازآفرینی به راه و شهرسازی استان ابلاغ می شود.

احمدی ادامه داد: متولی اجرای پروژه های بازآفرینی شهری، اداره کل راه و شهرسازی استان خواهد بود و شهرداری بهره بردار است.

وی گفت: این سازمان آمادگی دارد در صورت تأمین اعتبار و در راستای اجرای پروژه های بازآفرینی همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.