| کد خبر: 256429 |

با حضور مسئولان اجرایی استان صورت گرفت:

آغاز عملیات اجرایی محور حاشیه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری

عملیات اجرایی بهسازی و احداث باند دوم مسیر حاشیه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین اجرایی استان کلنگ زنی شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی بهسازی و احداث باند دوم مسیر حاشیه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین اجرایی استان کلنگ زنی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به ظرفیت گردشگری استان و ضرورت تأمین زیرساخت و بهره مندی صحیح از این ظرفیت، گفت: سامان به لحاظ وجود جاذبه های گردشگری بخصوص مجموعه پل زمانخان سالانه پذیرای گردشگران بسیار است اما از لحاظ زیرساخت های حمل و نقل دارای مشکلات زیادی بود.

غلامعلی حیدری افزود: خوشبختانه با پیگیری فراوان ردیف ملی پروژه مسیر حاشیه زاینده رود اخذ و پس از مراحل مناقصه و قرارداد، عملیات اجرایی آن امروز آغاز می شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز به برنامه مجلس شورای اسلامی برای تدوین برنامه هفتم توسعه کشور در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: ضروری است توسعه پایدار استان از طریق ارتقاء شاخص های حمل و نقل و جاده، اولویت اول مسئولان استان برای پیش بینی در برنامه هفتم توسعه قرار گیرد.

احمد راستینه هفشجانی تکمیل جاده های اولویت دار استان همچون شهرکرد ـ خوزستان، بروجن ـ لردگان ـ ایذه، شهرکرد ـ بن ـ داران، سامان ـ تیران و سایر محورهای مهم را در راستای کمک به صنعت گردشگری استان پراهمیت خواند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری کل اعتبار پیش بینی شده از طریق ماده ۲۳ و ردیف ملی برای این محور را ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: قطعه اول این مسیر شامل بهسازی و احداث باند دوم از سامان تا ایلبگی به طول ۶ کیلومتر با قراردادی به مبلغ ۱۲۷ میلیارد تومان آغاز شد.

حسینعلی مقصودی ادامه داد: انشاء الله سایر قطعات این مسیر ۴۳ کیلومتری نیز با پیگیری جدی مسئولان استان از سال آینده عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسیر گردشگری از شهر سامان آغاز و پس از عبور از منطقه گردشگری پل زمانخان و شهرها و روستاهای حاشیه زاینده رود به روستای قراقوش ختم می شود و تکمیل این پروژه تأثیر بسیار زیادی در توسعه صنعت گردشگری استان دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.