| کد خبر: 228550 |

تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه‌های تهران شمال و قزوین رشت/ محور مسجدسلیمان ایذه و قزوین همدان کیلومتر ۱۱۰ مسدود است

مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد و از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه‌های تهران-شمال و قزوین-رشت، خبر داد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد و از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه‌های تهران-شمال و قزوین-رشت، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام آخرین وضعیت تردد در محورهای شمالی و سایر محورهای مواصلاتی کشور، آخرین وضعیت جوی جاده‌ها را اعلام کرد و محورهای مسدود را برشمرد.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت روان است. همجنین بارش باراین در برخی ازمحورهای استان‌های اصفهان،چهارمحال و بختیاری و گلستان گزارش شده است.

محورهای مسدود شریانی شامل شهداد-نهبندان و خرم‌آباد-پلدختر است. 

مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت تردد در محور قزوین-همدان در کیلومتر ۱۱۰ خبر داد و اعلام کرد: محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

همچنین بنا بر اعلام آن مرکز، محورهای دارای انسداد فصلی شامل محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده، و پونل - خلخال است. همچنین محور مسدود غیرشریانی محور مسجدسلیمان- ایذه گزارش شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.