| کد خبر: 205892 |

چهارمحال و بختیاری رتبه سوم در کاهش تصادفات جاده‌ای کشور

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین ۳۱ استان کشور را از آن خود کرده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین ۳۱ استان کشور را از آن خود کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی نوربخش اظهار کرد: براساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری  آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به کاهش تعداد مجروحان تصادف در مقایسه با سال گذشته، افزود: تعداد مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ نوربخش با اعلام اینکه تعداد تصادفات با خودرو سواری در استان نیز ۷۵ درصد کاهش داشته است، بیان کرد:  براساس آمار ۱۰ ماهه سال جاری اتوبوس و مینی‌بوس و تاکسی در استان ۲ درصد  و واژگونی خودرو ۴۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: عابران پیاده عامل ۱۰ درصد از تصادفات در چهارمحال و بختیاری بوده‌اند.

نوربخش اضافه کرد: ۳۱ درصد عدم توجه به جلو در موقع رانندگی  و ۲۳ درصد سرعت غیرمجاز بیش‌ترین علت تصادفات در چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری، چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین ۳۱ استان کشور را از آن خود کرده است.

 رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: بیش‌ترین تصادفات در استان در محور بروجن – لردگان، لردگان – خوزستان و محور خوزستان – شلمزار به ثبت رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.