◄ بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحالوبختیاری از پروژه بهرهگیری از میکروسرفینگ
بهرهگیری از میکروسرفینگ برای نخستین بار در استان نشاندهندهی بلوغ دانش و خلاقیت مدرن در بهکارگیری از شیوههای نوین در حوزه راهداری و اجرای پروژههای عمرانی توسط ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه بهرهگیری از میکروسرفینگ برای نخستین بار در محورهای استان گفت: حوزه راهداری در اجرای پروژههای خود همسو بادانش روز و همراه با تجربه نیروهای تخصصی خویش گام برمیدارد.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای چهارمحال و بختیاری، مجید نظری در حاشیه بازدید از پروژه روکش آسفالت محور شهرکرد -سامان افزود: احداث راههای مواصلاتی با تکنولوژیهای روز دنیا یکی از مهمترین شاخصههای توسعهیافتگی در منطقه بوده و وجود شبکه حملونقل جادهای ایمن امری مناسب برای دسترسی و ارتباط با سایر مراکز مهم کشور تلقی میگردد که به گفته بسیاری از کارشناسان این امر که عاملی بر رشد و گسترش سایر عوامل توسعه انکارناپذیر و زمینه توسعه از جهات مختلف را فراهم آورده توسط ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان به خوبی عملیاتی شده است.
نظری افزود: بهرهگیری از میکروسرفینگ برای نخستین بار در استان نشاندهندهی بلوغ دانش و خلاقیت مدرن در بهکارگیری از شیوههای نوین در حوزه راهداری و اجرای پروژههای عمرانی توسط ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان است.
نظری با اشاره به ویژگیهای این آسفالتها گفت: ازآنجاکه ویژگیهای منحصربهفرد آسفالت میکروسرفینگ شامل تماس سنگدانه به سنگدانه و قفل و بست دانههای سنگی در نتیجه ایجاد یک ساختار یکپارچه سنگی، استفاده بیشتر از مصالح سنگی درشتدانه باکیفیت مرغوب، استفاده از قیر بیشتر، کاهش درصد فضای خالی و افزایش فیلر، استفاده از نگهدارنده و مسلحکنندههای موثر موسوم به الیاف، جهت جلوگیری از ریزش قیر، روزدگی و کاهش فضای خالی مخلوط، بافت سطحی زبر و عمق زیاد بافت رویه از است، میتواند در امر ایمنی خصوصا استحکام و کاهش هزینهها در محورها بسیار موثر باشد.
معاون راهداری ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان نیز در حاشیه این بازدید بابیان اینکه راههای آسفالت شده توسط این تکنولوژی پس از یک ساعت اتمام عملیات قابلیت عبور ترافیک را به دلیل سرعت شکسته شدن قیر امولسیون دارد، افزود: با تکمیل عملیات و عبور تعداد بیشتر اتومبیلها از سطح آسفالت کیفیت بیشتر و سطح یکنواختتری را نیز ایجاد واین تکنولوژی میتواند برای دوره 3 تا 4 ساله آسفالت را محافظت کند که این امر در کنار قیمت تمامشده آسفالت میکروسرفینگ که 50 درصد کمتر از آسفالتهای گرم میباشد، میتواند بسیار موثر واقع شود.
شهرام ندیمی کاهش چشمگیر آلودگی هوا را از مزایای آسفالت میکروسرفینگ عنوان کرد و اظهار داشت: این آسفالت از بهترین روشهای حفاظت رویههای آسفالتی فرسوده بوده که از ماسه 100درصد شکسته، قیرآبه امولسیون پلیمری اصلاحشده و درصد کمی سیمان ساختهشده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.