| کد خبر: 252805 |

◄ بهره برداری از 40 کیلومتر باقی مانده بزرگراه مشهد دوغارون تا سه سال آینده

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 40 کیلومتر باقی مانده بزرگراه مشهد دوغارون در سمت تربت جام تا تایباد تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 40 کیلومتر باقی مانده بزرگراه مشهد دوغارون در سمت تربت جام تا تایباد تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل 22 بهمن ماه امسال با طرح این وعده در مراسم افتتاح ۱۰ کیلومتر از بزرگراه مشهد - دوغارون گفت: این محور هم از نظر منطقه‌ ای و هم از نظر راه ارتباطی مهم است و بسیاری از مراودات باری و مسافری به کشور همسایه افغانستان، از طریق آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خیرالله خادمی افزود: ۴۰ کیلومتر باقی مانده این مسیر در سمت تربت جام تا تایباد تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه برای این ۱۰ کیلومتر که به بهره برداری رسید، ۲۰۰ میلیاردتومان هزینه شده است، افزود: یکی از موانع موجود در این مسیر با توجه به نزدیکی به شهر فریمان، وجود معارضان بود که رفع شد.

 سیداحسان قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد که ۱۰ کیلومتر ابتدایی مشهد در سمت تپه سلام و ادامه آن از سمت تربت جام تا تایباد هم تکمیل و این مسیر به شبکه بزرگراهی متصل شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.