| کد خبر: 252162 |

مرور وعده ها؛

◄ کدام بزرگراه ها در آستانه افتتاح هستند؟

شهردار تهران گفت: بخش اول اتوبان شهید بروجردی امسال و بخش دوم در نیمه اول سال آینده و اتوبان یادگار امام تا یک سال و نیم آینده انجام می شود.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: بخش اول اتوبان شهید بروجردی امسال و بخش دوم در نیمه اول سال آینده و اتوبان یادگار امام تا یک سال و نیم آینده انجام می شود.

به گزارش تین نیوز علیرضا زاکانی این مطلب را دی ماه امسال و در نوزدهمین شنبه امید و افتخار و در آئین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیر همسطح بیان کرد.

وی افزود: سال گذشته به این نتیجه رسیدم که باید به یک تحول کالبدی در شهر برسیم و یکی از وجوه این کار این بود که بتوانیم تا افق مطلوب تسهیل گری مناسبی در حوزه راه های مردم داشته باشیم و در این بستر آزاد راه شهید شوشتری به طول ۱۶ و نیم کیلومتر، بزرگراه شهید بروجردی و ادامه یال غربی اتوبان یادگار امام با هزینه ۹ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

زاکانی ادامه داد: تمام بزرگراه های تهران ۶۰۰ کیلومتر است اما با این اصلاح ها بیش از میزان تمام بزرگراه ها راه مردم را هموار می کنیم.

شهردار تهران بیان کرد: یک امر مغفول مانده، اصلاح تقاطع ها بود و کار معطل مانده بود که اصلاح ٩٨ تقاطع در دستور کار قرار گرفت و حجم ریالی آن ١٢ هزار میلیارد تومان است.

شهردار تهران تصریح کرد: با پاسکاری نمی توان ترافیک و آلودگی هوا را رفع کرد، نیاز به همت دارد در این همت عالی در متن مدیران کشور وجود دارد؛ امروز بزرگتریت دشمنی با آمریکا خدمت به مردم و نوکری آنهاست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.