| کد خبر: 220124 |

وزیر راه و شهرسازی وعده داد:

◄ بهره‌برداری از 50 کیلومتر از آزدراه حرم تا حرم؛ خرداد 1400

وزیر راه و شهرسازی گفت: یک قطعه حدود ۵۰ کیلومتری از آزادراه حرم تا حرم در محدوده استان سمنان (گرمسار تا سمنان) تا پایان دولت افتتاح می‌شود.

تین نیوز
وزیر راه و شهرسازی گفت: یک قطعه حدود ۵۰ کیلومتری از آزادراه حرم تا حرم در محدوده استان سمنان (گرمسار تا سمنان) تا پایان کار دولت دوزادهم افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز ، محمد اسلامی مرداد ماه امسال افزود: برای همین۵۰ کیلومتر که قابلیت افزایش تا ۶۰ کیلومتر را دارد، معارضینی در اجرای طرح وجود داشت.

وی ادامه داد: درخواست‌هایی که شهرهای در مسیر آزادراه حرم تا حرم داشتند و جابه‌جایی‌های ناشی از درخواست‌ها، باعث کندی اجرای طرح شد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اکنون تکمیل آزادراه حرم تا حرم در محدوده استان سمنان موانع جدی ندارد و ۵۰ کیلومتر از طرح حرم تا حرم تا خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: طول آزادراه حرم تا حرم ۹۸۰ کیلومتر است که پیشرفت کل طرح  ۴۳ درصد برآورد می شود، ۱۵۰ کیلومتر مسیر قم - گرمسار زیر بار ترافیک رفته است و قطعات گرمسار - سمنان به طول ۱۱۴ کیلومتر و تربت - مشهد به طول ۳۷ کیلومتر با پیشرفت حدود  ۱۳ درصد در حال اجرا است.

وی یادآور شد: اعتبار مورد نیاز قطعات در حال اجرا ۵ هزار میلیارد تومان است.

اسلامی گفت: طرح ایمن سازی محوری و زیباسازی و مبلمان این محور از تهران تا مشهد در دست برنامه ریزی و آماده سازی است و در برخی مقاطع کار شروع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.