| کد خبر: 156170 |

وزیر راه و شهرسازی وعده داد:

◄ بهره‌برداری از قطعه اول آزادراه کنارگذر شرق اصفهان در سال جاری

وزیر راه و شهرسازی مهرماه امسال در سفر به استان اصفهان وعده داد قطعه اول آزادراه کنارگذر شرق اصفهان در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی مهرماه امسال در سفر به استان اصفهان وعده داد قطعه اول  آزادراه کنارگذر شرق اصفهان در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

بر اساس خبری که 20 مهرماه امسال به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تین‌نیوز منتشر شد،  عباس آخوندی در جلسه مشترک با مسئولان شهرستان اردستان اظهار کرد: در شهریور سال گذشته عملیات اجرایی آزادراه کنارگذر شرق اصفهان آغاز شد و هم‌اکنون شاهد آغاز زیرسازی کل پروژه هستیم که قطعه 1 دارای 65 درصد و قطعه ۲، 45 درصد پیشرفت فیزیکی است، براین اساس قطعه اول در سال جاری و قطعه دوم در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این پروژه از جهت خارج کردن بار ترافیکی از داخل شهر اصفهان بسیار حائز اهمیت است و همچنین کاهش آلودگی و سهولت تردد را به همراه دارد. البته قطعه 1 به دلیل داشتن ورودی-خروجی به اردستان برای این شهرستان از اهمیت زیادی برخوردار است.

این عوض کابینه دولت دوازدهم در ادامه به جاده اردستان - اصفهان اشاره کرد و گفت: این جاده بعد از آزادراه کنارگذر شرق اصفهان بیش‌ترین اهمیت را برای شهرستان اردستان دارد زیرا باعث اتصال 2 آزادراه به یکدیگر می‌شود و خوشبختانه در این مسیر 27 کیلومتر زیر بار رفته است و 17 کیلومتر باقیمانده نیز فعال خواهد شد.

 

 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.