| کد خبر: 228486 |

وزیر راه و شهرسازی در سی سخت مطرح کرد:

توسعه راه‎های کهگیلویه و بویراحمد اولویت دولت است/تکمیل واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان سی‌سخت تا نیمه امسال/افتتاح جاده پاتاوه- سی‌سخت به زودی

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از استان کهگیلویه و بویراحمد بر توسعه راه های استان تاکید کرد و از تکمیل واحدهای مسکونی زلزله‌زده سی‌سخت تا نیمه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که امروز دوم فروردین 1400 به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است درخصوص توسعه استان و همچنین اقدامات بازسازی واحدهای زلزله‌زده، استان، گفت: توسعه راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای دولت و وزارت راه و شهرسازی همیشه در اولویت بوده است؛ به ویژه در استانی که مسیر چهارراهی را خدمات رسانی می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در احداث راه‌های اصلی و چهاربانده کردن راه‌ها پروژه‌های وسیعی را در حال اجرا دارد. از جمله پروژه‌ای که امروز در سی‌سخت به دلیل معارض با سازمان محیط زیست و منابع طبیعی مشکلاتی داشت که در چند روز گذشته هماهنگی‌ها برای رفع مشکل انجام و هم اکنون پیمانکار در حال انجام فعالیت و آغاز عملیات اجرایی است.

عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: مهمترین پروژه‌ای که در استان به زودی برای افتتاح آن اقدام خواهیم کرد؛ پاتاوه به دهدشت است که منطقه دهدشت را از محرومیت خارج کرده و یک مسیر جدید برای مردم برای رفت و آمد و ترانزیت ایجاد خواهد شد.

اسلامی توضیح داد: برای زلزله‌زدگان سی‌سخت پرونده‌ها تشکیل شده و اقدامات وسیعی برای تجهیز و آماده کردن ساخت و سازها انجام شده است. تلاش خواهیم کرد تا در نیمه اول سال‌جاری واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان تعمیر، احداث و به آن‌ها واگذار شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.