| کد خبر: 252391 |

معاون راهداری استان همدان خبر داد؛

جاده های همدان مه آلود و لغزنده است

معاون راهداری استان همدان با اشاره به بارش سنگین برف در استان گفت: سطح تمامی محورهای استان همدان مه آلود و لغزنده است، و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.

تین نیوز

معاون راهداری استان همدان با اشاره به بارش سنگین برف در استان گفت: سطح تمامی محورهای استان همدان مه آلود و لغزنده است، و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان جواد نگاهداری معاون راهداری استان همدان اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور های استان باز و تردد به علت لغزندگی سطح راه به آرامی در جریان است، و در محورهای کوهستانی تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی افزود: علاوه بر دوربین های نظارت تصویری،گشت های راهداری بصورت مستمر تمامی محورهای را ۲۴ ساعته پایش می کنند تا در صورت وقوع پدید کولاک و ... سریعا نسبت به بازگشایی راه ها اقدام کنند.

معاون راهداری استان همدان تصریح کرد: هم اکنون عملیات برفروبی و نمکپاشی در تمامی محورهای همدان در حال انجام می باشد، و در برخی از محورهای به علت بارش سنگین برف، برفروبی فقط با استفاده از دستگاه های سنگین مانند؛ بلدوزر،لودر و برفخور امکان پذیر است.

️وی در پایان گفت: از همه هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفر های غیرضروی پرهیز کنند و در صورت ضرورت به سفر با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند، و حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز کنند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.